forhelvede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

jo må hun meget gerne

det er bare det at hun går i en ros af hun  er bedre end mig lige nu fordi hun er gravid og jeg ikke er.

men glæder mig til at kan fortælle det så håber jeg hun får en lang snude!!

Ja .. Bare glæd dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Nåå .. Ja . Jeg hørte jo ikke hvilken måde hun sagde det på og kender hende jo ikke ..
Men altså , så når du er 12 uger henne , kan du stolt sige til din mor at det var derfor du blev lidt chokeret da hun sagde det .. Det havde du vel ikke lige regnet med ..

det jo det glæder mig bare helt vild

Anmeld

27. februar 2012

kvinde84

Tja, logiskt tænker at du reagerer dumt, og at det er ret smålig. MEN... hvor kan jeg godt forstå dig  Jeg ville nok føle præcis det samme som dig. Da jeg blev gravid, efter 3 års kamp, så blev gudhjælpemig de fleste af min mands venners kærester, også gravide (de fleste er kommet liidt længere end mig). Det var i første omgang en lidt øv følelse. Jeg syntes at det var dumt af mig at tænke sådan, men det var nu engang sådan jeg følte det. Nu tænker jeg tilgengæld at det da er meget sjovt at vi alle kommer til at have børn i samme alder 

Jeg vil dog også tilføje, at det helt sikkert ville gøre lidt mere nas, hvis det nu var min søster der blev gravid lige før mig (jeg er ældst). 

Anmeld

27. februar 2012

JH12

Jeg kan godt forstå dig, også selvom det ikke er nogen fair reaktion, overfor din pap-søster, trods hun tror hun er bedre end dig.

Men jeg kan virkelig sætte mig ind i dit sted.. Men du må bare glæde sig rigtig meget til du endelig kan fortælle din mor, at du også venter dig..  Og det bliver hun helt sikkert endnu mere glad for, fordi hun endelig bliver Rigtig mormor.. også kan du lige forklare hvorfor du reagerede som du gjorde..

Men jeg tror bestemt jeres børn kan få utrolig meget glæde af hinanden, når de bliver lidt ældre, og til børne-fødselsdage og sådan..

Jeg skal selv dele min graviditet med min fætter og kusine, samt mit kærestes søster som alle vente barn max 3 måneder efter min terminsdato..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.