forhelvede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

Princesspigen

kan segtens se hvorfor du føler som du gør, og det er jo din mor, men du nok os nød til at bare at "forvente" at hun gør det samme til dig når hun får det af vide..

og trods i ikke kan lide hinanden så istedet for at konkurere kan i måske i bedste fald være gravide sammen og lære at nyde godt af hinanden..

ved det er svært at se sådan på det lige nu men måske du sku have det i baghoved..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Det er det at hun ved jeg har prøvet så længe og så den måde hun gjorde det på. hun viste min mor ville blive ellevild fordi hun stikker en masse, og så ved hun at hun får det hele nu.

hun har bare altid troet hun skulle være bedre end mig!

Hmm okay ? 

Måske hun også har prøvet ? Bare ikke har sagt noget ??

Jeg syns du skulle prøve og være glad på hendes vegne , og det er da super fedt at der er en så tæt , aldersmæssigt , som din egen ..

Og mon ikke din mor blir ligeså glad når du fortæller hende du er gravid .. Men hun ved det jo ikke endnu .. 

Anmeld

27. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Dejligt at jeg ikke skal føle det er en forkert føelse.

blev bare så ked af det eller hvad man kan sige. min mor har købt ind til at srikke sko og køre pose til mig (fordi hun ved jeg prøver) det strikker hun til hende nu åbenbart.

Hun kan vel godt stikke til jer begge to ??
Eller må hun ikke det for dig ??
Det lyder desværre lidt sådan ..
Din pap søster må da ikke føle sig særlig velkommen så .. Syns du skal prøve og se det bedste i det .. Selvom du sikkert har svært ved det lige nu ..  

Anmeld

27. februar 2012

TrineMine86

Hmm.. synes det virker lidt dumt at blive sur over sådan en lykkelig begivenhed - det er da KLART at din mor og papfar bliver ellevilde over at skal være bedsteforældre, og det er da KLART at din mor gerne vil strikke nogle ting og købe nogle ting til det kommende barn..

MEN.... helt ærlig, så vil de jo reagere på helt samme måde når du også får sagt at du også venter dig, det er da en kæmpe gave for dit kommende barn at få en "fætter/kusine" der er så jævnaldrene - tænk lige når de bliver lidt større og skal på ferie sammen hos bedstemog og bedstefar, det er jo helt perfekt

mvh Trine - Hvis storebror og svigerinde fødte deres pige 3 dage før jeg selv fødte - til trods for at jeg havde termin en måned før dem

Anmeld

27. februar 2012

Princesspigen

jeg ved godt du skriver som anonym, men hvis du har lyst til en at snakke med som ikke kender dig eller andre her inde er du velkommen til at ansøge mig som ven  så kan vi snakke lidt om det her og meget andet.. op til dig

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hmm okay ? 

Måske hun også har prøvet ? Bare ikke har sagt noget ??

Jeg syns du skulle prøve og være glad på hendes vegne , og det er da super fedt at der er en så tæt , aldersmæssigt , som din egen ..

Og mon ikke din mor blir ligeså glad når du fortæller hende du er gravid .. Men hun ved det jo ikke endnu .. 

Det har hun ikke, hun har lige mødt hendes kæretse for 2 mdr. siden, de havde et engangsknald og så blev hun gravid, der efter blev de kærester. hun er i uge 8 og jeg er i uge 5.

jo selvfølgelig er det da dejligt men følte bare hun sagde det på den måde for at køre mig ned,

er ikke itvivl om at min mor nok skal vælger at forkæle mig frem for hende i sidste ende. det bare så træls at der går så længe nu til jeg kan fortælle det.

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hun kan vel godt stikke til jer begge to ??
Eller må hun ikke det for dig ??
Det lyder desværre lidt sådan ..
Din pap søster må da ikke føle sig særlig velkommen så .. Syns du skal prøve og se det bedste i det .. Selvom du sikkert har svært ved det lige nu ..  

jo må hun meget gerne

det er bare det at hun går i en ros af hun  er bedre end mig lige nu fordi hun er gravid og jeg ikke er.

men glæder mig til at kan fortælle det så håber jeg hun får en lang snude!!

Anmeld

27. februar 2012

th

Anonym skriver:

Ja jeg er godt træt af det hele, vi var omme og spise hos min mor og hendes kæreste igår aftes, min mors kæreste har en datter på min alder altså 21 år. mens vi sider der og spiser noget vildt lækkermad, banker hun lige pludselig på hendes glas altså min "pap" søster. hun vil gerne fortælle os noget meget vigtigt, jeg spiser bare videre som ingenting (det skal siges at jeg ikke brøder mig om hende fordi hun altid tror hun er bedre end alle ander) men nå jeg sidder der med mad i munden da hun pludselig siger hun er GRAVID!!!! jeg var ved at få det galt i halsen, fik sgu et chok, så alle vendte sig pludselig mod mig, min mor bryder ud hvad er der galt bettina er du ikke glad? mig skynde mig at bryde ud jo da er jeg da (min mor ved ikke jeg er gravid) og resten af aftenen gik med at jeg fik afvid ejg ikke kunne være bekendt at reagere sådan, og jeg bare bare misundelig. min mor og hendes kæreste snakkede om alle de ting de nu skulle købe til hende og bla bla bla.. jeg blev virkelig ked af det, for det er jo mig min mor skal købe til ikke HENDE!!! men jeg vil ikke fortælle noget før jeg er 12 uger henne.

ved ikke hvad jeg ville med det her, ville bare ud med det.

vil meget gerne dele en historie med dig, men vil ikke skrive den her, så du kan evt skrive til mig, skal nok lade være med at sige hvem du er. Ved hvordan du får deti mange mange måneder nu og også når de er født.

Anmeld

27. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Det har hun ikke, hun har lige mødt hendes kæretse for 2 mdr. siden, de havde et engangsknald og så blev hun gravid, der efter blev de kærester. hun er i uge 8 og jeg er i uge 5.

jo selvfølgelig er det da dejligt men følte bare hun sagde det på den måde for at køre mig ned,

er ikke itvivl om at min mor nok skal vælger at forkæle mig frem for hende i sidste ende. det bare så træls at der går så længe nu til jeg kan fortælle det.

Nåå .. Ja . Jeg hørte jo ikke hvilken måde hun sagde det på og kender hende jo ikke ..
Men altså , så når du er 12 uger henne , kan du stolt sige til din mor at det var derfor du blev lidt chokeret da hun sagde det .. Det havde du vel ikke lige regnet med ..

Anmeld

27. februar 2012

Mumto3

Åh, hvor jeg forstår dig!!!

Men jeg er sikker på at din mor bliver helt ellevild når hun høre at DU er gravid!!! -måske har din mor det også svært med at hendes 'pap-barn' er blevet gravid, ognu har hun gået og glædet sig til at hun skulle være 'ægte' mormor, og nu får hun så at vide at hun skal være 'pap-mormor' Det er måske hendes egen skuffelse hun har skjult i at vende reaktion og din manglende glæde mod dig. At hun nu skal købe 'alt mulig' til papsøster og stikke sko m.m. kan jo også være fordi hun føler hun ikke kan være andet bekendt, at hun er bange for at din papsøster vil blive sur, hvis din mor vil 'gemme' alting til dig, og så føler din mor sig presset.

Der har lige været et indlæg med en som var højgravid og som blev jaloux på en som lige havde testet positiv. der har været indlæg om folk som har været jaloux på arbejdskollega som også var gravid, fordi hun gerne ville være den eneste på arbejdedet, der gik på stor struttende mave, osv. Så der er altså masser af den slags indlæg her på siden, så du skal bestemt ikke føle dig alene om din reaktion, også selvom der er et par frelse herinde der kommentere at de ikke kan se at det er noget problem. (og som åbentbart kun føler glæde over andres lykke, og ikke kender til følelsen af at blive stukket ihjertet når det går andre godt, og skammen og skyldfølelsen, når man har det sådan)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.