forhelvede!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.889 visninger
23 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja jeg er godt træt af det hele, vi var omme og spise hos min mor og hendes kæreste igår aftes, min mors kæreste har en datter på min alder altså 21 år. mens vi sider der og spiser noget vildt lækkermad, banker hun lige pludselig på hendes glas altså min "pap" søster. hun vil gerne fortælle os noget meget vigtigt, jeg spiser bare videre som ingenting (det skal siges at jeg ikke brøder mig om hende fordi hun altid tror hun er bedre end alle ander) men nå jeg sidder der med mad i munden da hun pludselig siger hun er GRAVID!!!! jeg var ved at få det galt i halsen, fik sgu et chok, så alle vendte sig pludselig mod mig, min mor bryder ud hvad er der galt bettina er du ikke glad? mig skynde mig at bryde ud jo da er jeg da (min mor ved ikke jeg er gravid) og resten af aftenen gik med at jeg fik afvid ejg ikke kunne være bekendt at reagere sådan, og jeg bare bare misundelig. min mor og hendes kæreste snakkede om alle de ting de nu skulle købe til hende og bla bla bla.. jeg blev virkelig ked af det, for det er jo mig min mor skal købe til ikke HENDE!!! men jeg vil ikke fortælle noget før jeg er 12 uger henne.

ved ikke hvad jeg ville med det her, ville bare ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Princesspigen

skal lige se om jeg har forstået det rigtigt, er du selv gravid eller prøver at blive det..

kan klart forstå din fustration uanset hvad, og syndes det er helt okay at du skal ud med det

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

skal lige se om jeg har forstået det rigtigt, er du selv gravid eller prøver at blive det..

kan klart forstå din fustration uanset hvad, og syndes det er helt okay at du skal ud med det

Jeg er selv gravid, men har ikke fortalt familien det endnu. vil jeg først nå jeg er i 12 uge. går først ind i 6 uge i morgen, så det er meget nyt.

Anmeld

27. februar 2012

Princesspigen

så er det endnu mere fustrerende den måde de reagerer på..

og din reaktion syndes jeg altså er helt naturlig.. er selv gravid i 7 uge og min familie skal heller ikke vide noget før jeg når 12 uge.. men min søster er så os gravid nu og skal måske have abort så jeg syndes min egen hemmelig er ret fustererende at gå med..

føler med dig

Anmeld

27. februar 2012

Månelys

Anonym skriver:

Jeg er selv gravid, men har ikke fortalt familien det endnu. vil jeg først nå jeg er i 12 uge. går først ind i 6 uge i morgen, så det er meget nyt.

Er det dit første barn?

Anmeld

27. februar 2012

morethanperfect

Anonym skriver:

Ja jeg er godt træt af det hele, vi var omme og spise hos min mor og hendes kæreste igår aftes, min mors kæreste har en datter på min alder altså 21 år. mens vi sider der og spiser noget vildt lækkermad, banker hun lige pludselig på hendes glas altså min "pap" søster. hun vil gerne fortælle os noget meget vigtigt, jeg spiser bare videre som ingenting (det skal siges at jeg ikke brøder mig om hende fordi hun altid tror hun er bedre end alle ander) men nå jeg sidder der med mad i munden da hun pludselig siger hun er GRAVID!!!! jeg var ved at få det galt i halsen, fik sgu et chok, så alle vendte sig pludselig mod mig, min mor bryder ud hvad er der galt bettina er du ikke glad? mig skynde mig at bryde ud jo da er jeg da (min mor ved ikke jeg er gravid) og resten af aftenen gik med at jeg fik afvid ejg ikke kunne være bekendt at reagere sådan, og jeg bare bare misundelig. min mor og hendes kæreste snakkede om alle de ting de nu skulle købe til hende og bla bla bla.. jeg blev virkelig ked af det, for det er jo mig min mor skal købe til ikke HENDE!!! men jeg vil ikke fortælle noget før jeg er 12 uger henne.

ved ikke hvad jeg ville med det her, ville bare ud med det.

Personligt forstår jeg slet ikke hvorfor du er sur .. ??

Hvad er problemet ??
Er du sur over hun er gravid samtidig med dig eller ?? 

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Månelys skriver:

Er det dit første barn?

ja

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Hvad er problemet ??

Det er det at hun ved jeg har prøvet så længe og så den måde hun gjorde det på. hun viste min mor ville blive ellevild fordi hun stikker en masse, og så ved hun at hun får det hele nu.

hun har bare altid troet hun skulle være bedre end mig!

Anmeld

27. februar 2012

Mor til Majbørn

morethanperfect skriver:

Hvad er problemet ??

Ja - jeg er paa linjen med den kommentar - hvorfor er du sur over, at andre bliver gravid samtidigt med dig?

Det er da bare FEDT, at I begge skal ha born samtidigt... saa kan det vaere de kan lege sammen og at dig og din papsoster kan blive lidt bedre venner

Se det positivt og man kan jo ikke klandre at de reagerer som de gor, naar de ikke VED du er gravid...

Anmeld

27. februar 2012

Anonym trådstarter

Princesspigen skriver:

så er det endnu mere fustrerende den måde de reagerer på..

og din reaktion syndes jeg altså er helt naturlig.. er selv gravid i 7 uge og min familie skal heller ikke vide noget før jeg når 12 uge.. men min søster er så os gravid nu og skal måske have abort så jeg syndes min egen hemmelig er ret fustererende at gå med..

føler med dig

Dejligt at jeg ikke skal føle det er en forkert føelse.

blev bare så ked af det eller hvad man kan sige. min mor har købt ind til at srikke sko og køre pose til mig (fordi hun ved jeg prøver) det strikker hun til hende nu åbenbart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.