Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
WonderMOM skriver: Hvor er det utroligt... I sidst uge var jeg med til en conference, jeg var sur på alle og enhver, bare en person spurgt mig om noget svarede jeg koldt, synes det var mærkeligt at jeg blev så hurtig sur, for dem der kendt mig var det chokerende at se hende den søde æde folk levende... Tænkt selv at det var mærkeligt da jeg ikke var en af de mennesker der plejer at være sur når mens var på vej.. Sååååå idag kom min mens ikke, den skulle havde kommet igår, og kunne heller ikke følle at den var på vej, men fik tværtimod stikken i underlivet (lidt mærkeligt) for havde fået adskillig stikken i hele sidst uge.. Så her for nogle min siden tog jeg en Gtest og gæt hvad?????????? DEN ER POSITIVT!!!! PS: Vil meget gerne vise jer billedet, men skriver fra mobil så ved ikk hvordan jeg kan ligge billedet ind her
Hvor er det utroligt... I sidst uge var jeg med til en conference, jeg var sur på alle og enhver, bare en person spurgt mig om noget svarede jeg koldt, synes det var mærkeligt at jeg blev så hurtig sur, for dem der kendt mig var det chokerende at se hende den søde æde folk levende... Tænkt selv at det var mærkeligt da jeg ikke var en af de mennesker der plejer at være sur når mens var på vej..
Sååååå idag kom min mens ikke, den skulle havde kommet igår, og kunne heller ikke følle at den var på vej, men fik tværtimod stikken i underlivet (lidt mærkeligt) for havde fået adskillig stikken i hele sidst uge.. Så her for nogle min siden tog jeg en Gtest og gæt hvad?????????? DEN ER POSITIVT!!!!
PS: Vil meget gerne vise jer billedet, men skriver fra mobil så ved ikk hvordan jeg kan ligge billedet ind her
Tiiiillykkkkeee Hvor er det dejligt !
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort Tillykke med den lille spire
Her få i lige billederne som blev taget igår
TR skriver: Tiiiillykkkkeee Hvor er det dejligt !
Taak, det kan du tro det er
bettinaLundstrøm skriver: Stort Tillykke med den lille spire
1000 tak
WonderMOM skriver: Her få i lige billederne som blev taget igår
Super positiv!!!! Tillykke!!!!
Iiiih hvor dejligt - KÆMPE TILLYKKE
Og ja de hormoner kan virkelig være slemme - åååh jeg kan til tider også være en BOMBE. Kan være svært at kontrollerer
Kh Rikke, 12+2
fint posetiv endnu engang tillykke!!!!!!!!
Stort tillykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128