4+1... oooh gud!!!! positivt!!!!!!!!!!:d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.983 visninger
28 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

WonderMOM

Hvor er det utroligt... I sidst uge var jeg med til en conference, jeg var sur på alle og enhver, bare en person spurgt mig om noget svarede jeg koldt, synes det var mærkeligt at jeg blev så hurtig sur, for dem der kendt mig var det chokerende at se hende den søde æde folk levende... Tænkt selv at det var mærkeligt da jeg ikke var en af de mennesker der plejer at være sur når mens var på vej..

Sååååå idag kom min mens ikke, den skulle havde kommet igår, og kunne heller ikke følle at den var på vej, men fik tværtimod stikken i underlivet (lidt mærkeligt) for havde fået adskillig stikken i hele sidst uge.. Så her for nogle min siden tog jeg en Gtest og gæt hvad?????????? DEN ER POSITIVT!!!! 

PS: Vil meget gerne vise jer billedet, men skriver fra mobil så ved ikk hvordan jeg kan ligge billedet ind her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Troldemommi

Stort Stort Tillykke :-)

Anmeld

27. februar 2012

WonderMOM

fru Bech :-) skriver:

Stort Stort Tillykke :-)

1000000000gange tak søde...

Hvor er det dejligt

Anmeld

27. februar 2012

PernilleogDennis

Tillykkeeeeee

Lige nedenunder "skriv svar" er der en blå linie hvor der står "tilføj billeder" Så er der et gult felt hvor der står "Vælg filer" Den trykker du så på og så kan du gennemse på computeren hvilket billede du vil tilføje..

Anmeld

27. februar 2012

jeanne-skat

tillykke

Anmeld

27. februar 2012

WonderMOM

PernilleogDennis skriver:

Tillykkeeeeee

Lige nedenunder "skriv svar" er der en blå linie hvor der står "tilføj billeder" Så er der et gult felt hvor der står "Vælg filer" Den trykker du så på og så kan du gennemse på computeren hvilket billede du vil tilføje..

Tak skal du have... Det har jeg prøvet at gør men kan slet ikk trykk på det fra mobil af.. Prøver at sætte billed ind fra computeren af senere...

Anmeld

27. februar 2012

WonderMOM

jeanne-skat skriver:

tillykke

Taak 

Anmeld

27. februar 2012

PernilleogDennis

WonderMOM skriver:

Tak skal du have... Det har jeg prøvet at gør men kan slet ikk trykk på det fra mobil af.. Prøver at sætte billed ind fra computeren af senere...

nååhr, du er på fra mobil af, ja så ved jeg det, desværre ikke

Anmeld

27. februar 2012

M (:

Stort tillykke (:

Anmeld

27. februar 2012

FrkZier

hvor dejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.