efter fødslen........?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. februar 2012

Turtles

raca skriver:

men jeg tror ikke det er holde tingen.. hvor barnet bliver sendt over til bedsteforældrene så de kan HOLDE.. (eller moster onkel tante) der batter noget.

jeg tror det er den iaktagelse barnet gør af de andre familie medlemmer barnet har mens det sidder i trygge omgivelse dvs mor og far  der gør barnet tryk ved andre..

at blive smidt over til en for barnet fremmede for at lære at være sammen med andre en forældrene.

tror jeg kun skader barnet.

jeg tror ikke man kan lære børn at kunne lide at være adskildt fra forældrene. når det er under 1 år.

Nu kan en baby som er nyfødt jo ikke se så meget, de mærker efter hjertet og roen hos mennesker..

Men det er jo fint nok at du mener dette. Jeg mener det er sundt for en baby at mærke tryghed hos de nære familie medlemmer. Og jeg mener at det 100% har en betydning længere henne i barnets vækst, og det mener jeg da jeg selv har oplevet en baby, som kun kunne være hos sin mor, far og tante, da det er de mennsker der har siddet med barnet som nyfødt.. Hvis andre forsøgte at holde hende da hun var 4 mdr skreg hun, og det var fordi hun ikke var vant til at være hos andre end de 3 mennesker..

Og det er jo fint nok at det er sådan, men hendes mor syntes det var meget hårdt når hun ikke engang kunne gå på wc alene..

Og en baby ville ATID vide hvem mor og far er, helt fra nyfødt.. De kan høre det på hjertet og lugte det..

Og at børn ar adskilt fra deres forældre før de er 1 år, sker der jo ingen ting ved så længe de er sammen med nogle som de er trygge ved..

Ja det er så bare min mening og erfaring.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.