Er tosset på sygehuset lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

tarkoflen

metski83 skriver:

Vi er i behandling på Herning sygehus.

Håber de er hurtige til at sende brev ud, hvis det er det vi får.

Syntes det er så frustrerende, fordi vi ikke ved hvordan og hvornår vi får svar.

Tak for det

Ok, jeg er på Skejby og der er de bare så søde! Både sekretærer, sygeplejersker, læger og hvem der ellers er derude! Vi fik ikke noget at vide om, hvornår vi fik svar, men krydser fingre for at I snart får et svar!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

metski83

tarkoflen skriver:

Ok, jeg er på Skejby og der er de bare så søde! Både sekretærer, sygeplejersker, læger og hvem der ellers er derude! Vi fik ikke noget at vide om, hvornår vi fik svar, men krydser fingre for at I snart får et svar!

Tak for det, det håber jeg også.

De har heldigvis også været søde her, men sekretærerne på den Gyn.afd. virker ikke helt til at have styr på det. Der er en der, hun er sød og hjælpsom, men den anden... Arhhhhhh

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

metski83 skriver:

Er tosset på sygehuset lige nu.

Vi skulle i dag have svar på min kærestes sædprøve, og ringer derfor til gynækologisk afd. som jeg havde fået besked på. Her bliver jeg mødt af den sureste sekratær, som siger jeg da ikke skulle ringe til dem, og at det har de sagt til den afd. der modtager prøverne (Det kan jeg da ikke gøre ved, jeg gør bare hvad jeg har fået besked på) Hun siger så samtididg at de da ikke allerede har fået svaret (Hvilket jeg også har fået vide, lå klar i dag, mandag morgen) Tænker også hvad ved hun om det, hun arbejder ikke på biokemisk afd. Hun prøvede ikke engang at tjekke om der var noget svar, fik ikke engang personnr. eller noget, hun var SÅ ligeglad med mig.

Så siger hun bare der kommer et brev engang, flot, hvornår ? Brevet skulle komme fra lægen, ja hvilken læge.

Både gynækologen og biokemisk afd. har begge informeret om, at jeg skulle ringe til gyn. afd. i dag for svar. Men sekratæren på gyn. afd. er åbenbart ikke enig, eller dvs. ville ikke hjælpe.

Så nu står vi her, og aner ikke hvordan og hvornår vi får et svar. Er simpelthen så sur over den behandling.

Undskyld morgenens sure opstød, men er SÅ skuffet og gal.

Ej hvor var det dog en træls morgen.. Kan du ikke ringe og høre din egen læge imorgen ?

Har ellers sådan tænkt på dig Håber du har det okay på trods af den SURE K**LLIng !!! 

Anmeld

27. februar 2012

metski83

AalborgPigen skriver:

Ej hvor var det dog en træls morgen.. Kan du ikke ringe og høre din egen læge imorgen ?

Har ellers sådan tænkt på dig Håber du har det okay på trods af den SURE K**LLIng !!! 

Prøvede at ringe til biokemisk afd. Og de kunne heller ikke forstå at jeg ikke kunne få svaret, for svaret var kommet. Men en læge skal give svaret, så hun måtte heller ikke. Det er også fair nok. Men hende her gad da i det mindste at tjekke det. Så hun var sød at faxe svaret til vores alm. læge. Såforhåbentlig får vi svar i morgen 

Sødt af dig at tænke på mig

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

metski83 skriver:

Prøvede at ringe til biokemisk afd. Og de kunne heller ikke forstå at jeg ikke kunne få svaret, for svaret var kommet. Men en læge skal give svaret, så hun måtte heller ikke. Det er også fair nok. Men hende her gad da i det mindste at tjekke det. Så hun var sød at faxe svaret til vores alm. læge. Såforhåbentlig får vi svar i morgen 

Sødt af dig at tænke på mig

Giver du så en update hvis du har lyst ? 

Og dejligt at der er lidt søde mennesker her i verden

Anmeld

27. februar 2012

metski83

AalborgPigen skriver:

Giver du så en update hvis du har lyst ? 

Og dejligt at der er lidt søde mennesker her i verden

Det kan du tro jeg nok skal 

Ja dejligtdeler da var en som ville hjælpe

Anmeld

27. februar 2012

Muffin_girl

metski83 skriver:

Det kan du tro jeg nok skal 

Ja dejligtdeler da var en som ville hjælpe

Glæder mig til at høre det.. Hvis man kan sige det sådan  

Krydser igen fingre for dig 

Anmeld

27. februar 2012

metski83

AalborgPigen skriver:

Glæder mig til at høre det.. Hvis man kan sige det sådan  

Krydser igen fingre for dig 

Tusinde tak for det 

Anmeld

27. februar 2012

ønskebørn74

metski83 skriver:

Er tosset på sygehuset lige nu.

Vi skulle i dag have svar på min kærestes sædprøve, og ringer derfor til gynækologisk afd. som jeg havde fået besked på. Her bliver jeg mødt af den sureste sekratær, som siger jeg da ikke skulle ringe til dem, og at det har de sagt til den afd. der modtager prøverne (Det kan jeg da ikke gøre ved, jeg gør bare hvad jeg har fået besked på) Hun siger så samtididg at de da ikke allerede har fået svaret (Hvilket jeg også har fået vide, lå klar i dag, mandag morgen) Tænker også hvad ved hun om det, hun arbejder ikke på biokemisk afd. Hun prøvede ikke engang at tjekke om der var noget svar, fik ikke engang personnr. eller noget, hun var SÅ ligeglad med mig.

Så siger hun bare der kommer et brev engang, flot, hvornår ? Brevet skulle komme fra lægen, ja hvilken læge.

Både gynækologen og biokemisk afd. har begge informeret om, at jeg skulle ringe til gyn. afd. i dag for svar. Men sekratæren på gyn. afd. er åbenbart ikke enig, eller dvs. ville ikke hjælpe.

Så nu står vi her, og aner ikke hvordan og hvornår vi får et svar. Er simpelthen så sur over den behandling.

Undskyld morgenens sure opstød, men er SÅ skuffet og gal.

Øv, sikke et hundehovede!!!

Kæmpe krammer!!!

Anmeld

27. februar 2012

metski83

ønskebarn74 skriver:

Øv, sikke et hundehovede!!!

Kæmpe krammer!!!

Tak skal du have, det er sødt af dig 

Håber på et positivt svar i morgen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.