Er tosset på sygehuset lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. februar 2012

metski83

HeidiØ skriver:

Arh men det er virkelig under al kritik! I forvejen er de mennesker der desværre færdes på den afdeling hun er sekretær hos, nok ikke lige der med deres gode vilje!!! ØV for jer altså!

Uanset hvor og hvordan man arbejder med mennesker, er der jo noget der hedder service. Så burde hun ha sagt det i en anden tone, eller i de mindste tjekket op på det for dig, eller sendt dig videre i systemet!

Lige præcis.

Tænker også, man har totalt følelserne udenpå kroppen  i sådan et forløb, man er i forvejen ked af ikke at kunne få børn, og man vil gerne have svar, men IKKE hende svar.

Er SÅ enig med dig. og tak for støtten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

HeidiØ

metski83 skriver:

Lige præcis.

Tænker også, man har totalt følelserne udenpå kroppen  i sådan et forløb, man er i forvejen ked af ikke at kunne få børn, og man vil gerne have svar, men IKKE hende svar.

Er SÅ enig med dig. og tak for støtten

Velbekomme!  alt for jer!

Anmeld

27. februar 2012

l.kjoeller

metski83 skriver:

Er tosset på sygehuset lige nu.

Vi skulle i dag have svar på min kærestes sædprøve, og ringer derfor til gynækologisk afd. som jeg havde fået besked på. Her bliver jeg mødt af den sureste sekratær, som siger jeg da ikke skulle ringe til dem, og at det har de sagt til den afd. der modtager prøverne (Det kan jeg da ikke gøre ved, jeg gør bare hvad jeg har fået besked på) Hun siger så samtididg at de da ikke allerede har fået svaret (Hvilket jeg også har fået vide, lå klar i dag, mandag morgen) Tænker også hvad ved hun om det, hun arbejder ikke på biokemisk afd. Hun prøvede ikke engang at tjekke om der var noget svar, fik ikke engang personnr. eller noget, hun var SÅ ligeglad med mig.

Så siger hun bare der kommer et brev engang, flot, hvornår ? Brevet skulle komme fra lægen, ja hvilken læge.

Både gynækologen og biokemisk afd. har begge informeret om, at jeg skulle ringe til gyn. afd. i dag for svar. Men sekratæren på gyn. afd. er åbenbart ikke enig, eller dvs. ville ikke hjælpe.

Så nu står vi her, og aner ikke hvordan og hvornår vi får et svar. Er simpelthen så sur over den behandling.

Undskyld morgenens sure opstød, men er SÅ skuffet og gal.

er da også for dårligt altså

Anmeld

27. februar 2012

metski83

l.kjoeller skriver:

er da også for dårligt altså

Ja det syntes jeg, men nu prøver jeg lige at ringe til biokemisk afd. for at se hvad de siger mht. svar.

Anmeld

27. februar 2012

l.kjoeller

metski83 skriver:

Ja det syntes jeg, men nu prøver jeg lige at ringe til biokemisk afd. for at se hvad de siger mht. svar.

ja. kan ikke passe. de undersøgelser vi var til fik vi altid svar samme dag

Anmeld

27. februar 2012

metski83

l.kjoeller skriver:

ja. kan ikke passe. de undersøgelser vi var til fik vi altid svar samme dag

Ja det er virkelig dårligt. Nu ringede jeg lige til Biokemisk afd. og svaret ligger der. Hun var så sød at faxe svaret til min egen læge. Så hvis alt går som det skal får vi så svaret i morgen.

Anmeld

27. februar 2012

Kløver

metski83 skriver:

Ja er godt nok irriteret over sådan en behandling. Også at hun ikke engang gider at ulejlige sig med, at spørge om min kærestes CPR nr. for at se om der skulle være et svar.

Jeg har mailet til min egen læge, i håb om at de kan se svaret i deres journal. så nu giver jeg det en chance til i morgen. På biokemisk afd. hvor vi afleverede den, sagde de selv at den lå klar mandag. De modtager kun sædprøver om torsdagen, så derfor ved de også, at mandag ligger svaret klar.

Har bestemt at jeg i morgen ringer til Biokemisk afd. for at høre om de kan give mig svar, el. om den evt. er forsinket eller noget.

Man er jo et stort spørgsmålstegn

Krydser og håber meget i får svar i morgen, har jo også stor betydning for jeres videre forløb, og man vil jo gerne vide besked, så man kan komme videre

Anmeld

27. februar 2012

metski83

Maja84 skriver:

Krydser og håber meget i får svar i morgen, har jo også stor betydning for jeres videre forløb, og man vil jo gerne vide besked, så man kan komme videre

Lige præcis, det er nemlig det.

Tak for det.

Anmeld

27. februar 2012

tarkoflen

Hvor er I i behandling henne? Vi fik svare på brev, men der var heller ikke noget galt med hans prøve og det vidste vi godt, men de ville have en prøve alligevel... Men virkelig dårlig stil af sekretæren! Jeg håber meget for jer, at I får et godt svar i morgen!

Anmeld

27. februar 2012

metski83

Hvor er I i behandling henne? Vi fik svare på brev, men der var heller ikke noget galt med hans prøve og det vidste vi godt, men de ville have en prøve alligevel... Men virkelig dårlig stil af sekretæren! Jeg håber meget for jer, at I får et godt svar i morgen!

Vi er i behandling på Herning sygehus.

Håber de er hurtige til at sende brev ud, hvis det er det vi får.

Syntes det er så frustrerende, fordi vi ikke ved hvordan og hvornår vi får svar.

Tak for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.