Er tosset på sygehuset lige nu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.549 visninger
35 svar
0 synes godt om
27. februar 2012

metski83

Er tosset på sygehuset lige nu.

Vi skulle i dag have svar på min kærestes sædprøve, og ringer derfor til gynækologisk afd. som jeg havde fået besked på. Her bliver jeg mødt af den sureste sekratær, som siger jeg da ikke skulle ringe til dem, og at det har de sagt til den afd. der modtager prøverne (Det kan jeg da ikke gøre ved, jeg gør bare hvad jeg har fået besked på) Hun siger så samtididg at de da ikke allerede har fået svaret (Hvilket jeg også har fået vide, lå klar i dag, mandag morgen) Tænker også hvad ved hun om det, hun arbejder ikke på biokemisk afd. Hun prøvede ikke engang at tjekke om der var noget svar, fik ikke engang personnr. eller noget, hun var SÅ ligeglad med mig.

Så siger hun bare der kommer et brev engang, flot, hvornår ? Brevet skulle komme fra lægen, ja hvilken læge.

Både gynækologen og biokemisk afd. har begge informeret om, at jeg skulle ringe til gyn. afd. i dag for svar. Men sekratæren på gyn. afd. er åbenbart ikke enig, eller dvs. ville ikke hjælpe.

Så nu står vi her, og aner ikke hvordan og hvornår vi får et svar. Er simpelthen så sur over den behandling.

Undskyld morgenens sure opstød, men er SÅ skuffet og gal.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2012

Kløver

Kan dælme godt forstå du er bitter

En ting er sygehusenes afdelinger generelt bare ikke kan finde ud af at arbejde sammen, men det gør det bare langt fra bedre der sider sådan en mavesur sekretær

Dengang min mands sæd skulle testes, skulle vi have en prøve med til gynækologen, vi snakkede først, og så undersøgte de prøven imens, og fik svar inden vi gik. Synes da det er for dårligt i får at vide, at der vil være svar, og hun ikke engang vil kigge.

Har du evt prøvet at ringe til de andre afdelinger ?
Håber i meget snart får svar, og selvfølgelig gode svar

Anmeld

27. februar 2012

D-Micka

Kan du ikke ringe til den anden afdeling så ?

Anmeld

27. februar 2012

Humanincubator

tja, hun må ikke informere dig, selvom hun havde slået det op. Men underligt at hun ikke sagde, hvem du så skulle ringe til. Jeg tror, at jeg ville ringe op igen og sige, at jeg var ked af, at jeg havde forstyrret hende, men om hun måske kunne fortælle, hvor den pågældende læge vil ringe fra? Om det er fra den afdeling eller hvordan. Og lyd endelig ikke sur - så bliver hun bare Rasmus Modsat

Anmeld

27. februar 2012

metski83

Maja84 skriver:

Kan dælme godt forstå du er bitter

En ting er sygehusenes afdelinger generelt bare ikke kan finde ud af at arbejde sammen, men det gør det bare langt fra bedre der sider sådan en mavesur sekretær

Dengang min mands sæd skulle testes, skulle vi have en prøve med til gynækologen, vi snakkede først, og så undersøgte de prøven imens, og fik svar inden vi gik. Synes da det er for dårligt i får at vide, at der vil være svar, og hun ikke engang vil kigge.

Har du evt prøvet at ringe til de andre afdelinger ?
Håber i meget snart får svar, og selvfølgelig gode svar

Ja er godt nok irriteret over sådan en behandling. Også at hun ikke engang gider at ulejlige sig med, at spørge om min kærestes CPR nr. for at se om der skulle være et svar.

Jeg har mailet til min egen læge, i håb om at de kan se svaret i deres journal. så nu giver jeg det en chance til i morgen. På biokemisk afd. hvor vi afleverede den, sagde de selv at den lå klar mandag. De modtager kun sædprøver om torsdagen, så derfor ved de også, at mandag ligger svaret klar.

Har bestemt at jeg i morgen ringer til Biokemisk afd. for at høre om de kan give mig svar, el. om den evt. er forsinket eller noget.

Man er jo et stort spørgsmålstegn

Anmeld

27. februar 2012

metski83

D-Micka skriver:

Kan du ikke ringe til den anden afdeling så ?

Prøver min egen læge i morgen igen, elers ringer jeg til biokemisk afd. som har analyseret prøven, for at høre dem hvad jeg skal gøre.

Anmeld

27. februar 2012

HeidiØ

ARGH når man har sådan et job, så er det bare IKKE i orden at ha en dårlig dag! Omg! Lortesekretær - håber du finder ud af noget andet. Det der manglende kommunikation er virkelig skidt!

herfra!

Anmeld

27. februar 2012

metski83

Humanincubator skriver:

tja, hun må ikke informere dig, selvom hun havde slået det op. Men underligt at hun ikke sagde, hvem du så skulle ringe til. Jeg tror, at jeg ville ringe op igen og sige, at jeg var ked af, at jeg havde forstyrret hende, men om hun måske kunne fortælle, hvor den pågældende læge vil ringe fra? Om det er fra den afdeling eller hvordan. Og lyd endelig ikke sur - så bliver hun bare Rasmus Modsat

Har bestemt lige at give det en chance til i morgen, for at se om vores egen læge skulle have modtaget et svar.

Men hun var ikke til at hukke eller stikke i, hun ville slet ikke høre på mig, selvom jeg venligt prøvede at finde ud af hvordan vi fik svaret og hvornår. Sagde også at vi to steder, uafhængigt af hinanden havde fået at vide, svaret ville ligge der i dag.

Anmeld

27. februar 2012

metski83

HeidiØ skriver:

ARGH når man har sådan et job, så er det bare IKKE i orden at ha en dårlig dag! Omg! Lortesekretær - håber du finder ud af noget andet. Det der manglende kommunikation er virkelig skidt!

herfra!

Tak skal du have.

Ja håber da også snart vi får et svar, på den ene eller anden måde, så vi ved hvor vi står.

Og er enig med dig, hun arbejder med mennesker, så må man også behandle dem ordentligt.

Også det at hun overhovedet ikke belejligede sig med at tjekke om prøven var kommet, og bad efter cpr. nr. eller noget. nej nej, hun sagde bare den er ikke kommet, uden hun vidste noget om det.

Biokemisk afd. tager kun imod sædprøver om torsdagen, og de ligger så klar mandag, det er kotyme for dem. Men hun var ligeglad, den dumme sekratær.

Anmeld

27. februar 2012

HeidiØ

metski83 skriver:

Tak skal du have.

Ja håber da også snart vi får et svar, på den ene eller anden måde, så vi ved hvor vi står.

Og er enig med dig, hun arbejder med mennesker, så må man også behandle dem ordentligt.

Også det at hun overhovedet ikke belejligede sig med at tjekke om prøven var kommet, og bad efter cpr. nr. eller noget. nej nej, hun sagde bare den er ikke kommet, uden hun vidste noget om det.

Biokemisk afd. tager kun imod sædprøver om torsdagen, og de ligger så klar mandag, det er kotyme for dem. Men hun var ligeglad, den dumme sekratær.

Arh men det er virkelig under al kritik! I forvejen er de mennesker der desværre færdes på den afdeling hun er sekretær hos, nok ikke lige der med deres gode vilje!!! ØV for jer altså!

Uanset hvor og hvordan man arbejder med mennesker, er der jo noget der hedder service. Så burde hun ha sagt det i en anden tone, eller i de mindste tjekket op på det for dig, eller sendt dig videre i systemet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.