Er tosset på sygehuset lige nu. 

Vi skulle i dag have svar på min kærestes sædprøve, og ringer derfor til gynækologisk afd. som jeg havde fået besked på. Her bliver jeg mødt af den sureste sekratær, som siger jeg da ikke skulle ringe til dem, og at det har de sagt til den afd. der modtager prøverne (Det kan jeg da ikke gøre ved, jeg gør bare hvad jeg har fået besked på) Hun siger så samtididg at de da ikke allerede har fået svaret (Hvilket jeg også har fået vide, lå klar i dag, mandag morgen) Tænker også hvad ved hun om det, hun arbejder ikke på biokemisk afd. Hun prøvede ikke engang at tjekke om der var noget svar, fik ikke engang personnr. eller noget, hun var SÅ ligeglad med mig.
Så siger hun bare der kommer et brev engang, flot, hvornår ? Brevet skulle komme fra lægen, ja hvilken læge.
Både gynækologen og biokemisk afd. har begge informeret om, at jeg skulle ringe til gyn. afd. i dag for svar. Men sekratæren på gyn. afd. er åbenbart ikke enig, eller dvs. ville ikke hjælpe.
Så nu står vi her, og aner ikke hvordan og hvornår vi får et svar. Er simpelthen så sur over den behandling.
Undskyld morgenens sure opstød, men er SÅ skuffet og gal.
Anmeld