Nu er Anne 4 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2009

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

Ih, ja, tiden den stormer der ud af hvad...
un er da dejlig og synes da hun ligner dig en del, men har heller ikke rigtigt et farmand
Og ja, hun er da dygtig til at holde hovedet...Victoriakan kun en gang i mellem, så taber hun det igen og bonker det ned i sofaen:-)
Fin vægt hun har fået så. Jeg fik besøg af SP efter 11 dage, synes da det er noget sendt din kommer. Min kommer igen i morgen for 2 og sidste gang.
Er da spændt på om hun ikke også har taget et stort vægt ryk. Det havde hun efter de 11 dage i hvert fald

Sp kommer først nu fordi vi blev ramt af bræksyge og så syntes jeg ikke der var en grund til hun fik det også. Og anden aftale vi lavet kom hun bare ikke til fotdi hun troede vi var syge igen.

Hvordan går amning ved dig og hvordan går det med lillepigen er hun nem nok??

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2009

Muffinmus

Jamen det går bare der ud af...
Hun vejde 2933 fra start, nogle dage sener havde hun tabt sig til 2770 g.
Da sp så var der igen ugen efter, aætså da hun var 11 dage, der vejede hun 3300...så hun tager godt ved. Så håber hun stadig har taget godt på når hun bliver vejet i morgen.
Amningen kører bare super, men hun bruger mig som sut tit...netop fordi hun ikke gider sutten desværre

Anmeld

26. marts 2009

Joan ( Smallie )

MariaE skriver:

Jamen det går bare der ud af...
Hun vejde 2933 fra start, nogle dage sener havde hun tabt sig til 2770 g.
Da sp så var der igen ugen efter, aætså da hun var 11 dage, der vejede hun 3300...så hun tager godt ved. Så håber hun stadig har taget godt på når hun bliver vejet i morgen.
Amningen kører bare super, men hun bruger mig som sut tit...netop fordi hun ikke gider sutten desværre

hvor tit ammer hun?? For Anne vil gerne amme ca hver 2½ time og jeg er lidt bange for at det er fordi hun har ondt i maven.

Er i kommet bare lidt ind i en rutine for det er vi overhovedet ikke. Jo hun ammer ved 1 tiden og ved 4 tiden om natten og så står hun op mellen 6 og 7. Men i løbet af dagen sover hn godt nok som vinden blæser. Har du nogen gode råd??

Joan som kun er vant til at have kolik børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.