Nu er Anne 4 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. marts 2009

Joan ( Smallie )

Er det ikke vildt som tiden går??

Nå men havde så sp for første gang idag. Og kan kun sige at tøsen trives. Hun vejer nu 4200g og er 53 cm. Hun var 3340g og 50cm da hun blev født. Så det må være noget ok mælk jeg har, det er nu rart at kunne amme når man gerne vil.
Lige et par billeder far idag.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2009

Kaufie

Hvor er hun go' til at holde det bette hovede.

Og dejligt at se Niels være en omsorgsfuld storebror - selvom vovse ser ud til at være en anelse misundelig??

Dejlige billeder

Anmeld

25. marts 2009

Rasmine

Arj, hvor er Nillern søøød.
Dejligt!

Anmeld

25. marts 2009

Joan ( Smallie )

Mebach skriver:

Arj, hvor er Nillern søøød.
Dejligt!

ja han er så kærlig over for hende. Så det er rigtig dejligt.

Anmeld

25. marts 2009

linemus

Nårh...

Ja, tiden flyver - det er helt vildt så hurtigt.

Anmeld

25. marts 2009

Mie A

Dejlig pige Og hun er godt nok dygtig til at holde hovedet.

Anmeld

25. marts 2009

Anja

Hvor er hun bare sød

Og ja, som andre også har kommenteret, så er hun da vildt god til at holde hovedet, når hun ligger på maven !

Anmeld

26. marts 2009

Joan ( Smallie )

Syntes i hun er god til at holde hovedet? Jeg syntes nemlig hun er noget slap i ryggen i forhold til hvad Niels var. Da de vejet ham på sygehuset og han lå på maven løftet han nemlig hovedet lige så fint, så syntes Anne har været lidt sen til det.

Hvornår er det nomalt de kan ligge sådan da??

Joan

Anmeld

26. marts 2009

Tikki

Ihhhh hvor er hun fin

Man kan vist først forvente at de kan ligge sådan, når de er omkring 2 måneder. Min Malthe er nu 3 måneder og det er først indenfor den sidste måned han er blevet rigtig god til det....men Iza kunne nærmest også fra start, men hun var også vågen hele tiden, hvor Malthe sover og sover og sover 20 timer i døgnet endnu ...så han oplever kun indersiden af sine øjenlåg endnu ....men 2 måneder, mener jeg at have læst, er vist der man forventer det...

Anmeld

26. marts 2009

Muffinmus

Ih, ja, tiden den stormer der ud af hvad...
un er da dejlig og synes da hun ligner dig en del, men har heller ikke rigtigt et farmand
Og ja, hun er da dygtig til at holde hovedet...Victoriakan kun en gang i mellem, så taber hun det igen og bonker det ned i sofaen:-)
Fin vægt hun har fået så. Jeg fik besøg af SP efter 11 dage, synes da det er noget sendt din kommer. Min kommer igen i morgen for 2 og sidste gang.
Er da spændt på om hun ikke også har taget et stort vægt ryk. Det havde hun efter de 11 dage i hvert fald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.