Gravid og sur!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.650 visninger
11 svar
2 synes godt om
26. februar 2012

Anonym trådstarter

Hej

Er der andre gravide derude, som også har lyst til at rykke hovedet af jeres mand? Jeg er faktisk konstant sur på ham. Han kan intet gøre rigtig, og han prøver og prøver, hvilket selvfølgelig også er pisse irriterende! Ja faktisk er jeg bare ret så umulig at leve sammen med,elller det er jo faktisk min mand der er det  

Min lunte er bare lig nul, men ikke i forhold til veninder og min datter! Håber der er andre total hormonforstyrrede gravide derude, så det ikke kun er mig den er gal med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

C@mill@

Anonym skriver:

Hej

Er der andre gravide derude, som også har lyst til at rykke hovedet af jeres mand? Jeg er faktisk konstant sur på ham. Han kan intet gøre rigtig, og han prøver og prøver, hvilket selvfølgelig også er pisse irriterende! Ja faktisk er jeg bare ret så umulig at leve sammen med,elller det er jo faktisk min mand der er det  

Min lunte er bare lig nul, men ikke i forhold til veninder og min datter! Håber der er andre total hormonforstyrrede gravide derude, så det ikke kun er mig den er gal med

Thi hi er dog ikke gravid men er li netop SÅDAN i perioder  Tror jeg går under betegnelsen en sur kælling hvor du bare er gravid

Anmeld

26. februar 2012

crille

Er sikker på der er andre der kan følge trop. Syntes du er sej med din selvindsigt!

Her betyder hormoner dog primært bumser og kvalme, men kender sagtens til forundringen over egen krop og reaktioner.

Håber både for dig, din mand og din familie, at hormonerne dog snart lader de gode stunder sejre  

Anmeld

26. februar 2012

tutmarie

Uhh, JO det kender jeg! Jeg er 2. gangs gravid, og første gang mærkede jeg intet til det der med humøret. Men denne gang... Av av, stakkels min søde kæreste.. Han kan heller ikke gøre noget rigtigt. Jeg har det godt nok også over for både kollegaer, venner og familie. 

Jeg får helt dårlig samvittighed når jeg bliver så sur på ham..  Vi må bare håbe de bære over med os. Og jeg håber mit humør bliver bedre snart. 

Anmeld

26. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej

kan godt nikke genkendene til det. syns dog ikke det er helt så slemt herhjemme, men har dage hvor alt han gør er forkert.

Anmeld

26. februar 2012

Linsi

Anonym skriver:

Hej

Jeg er stort set også heletiden sur på min mand... synes han gør alt forkert fortiden. Flippede helt ud forleden dag at han sad og smaskede suppe i sig. argh smaskelyde og gravid sur kvinde er en dårlig coctail. Men ved nu godt det er mine hormoner der gør at jeg bliver sur på ham, men er ikke sur på andre. Tror det er fordi jeg godt kan "tillade" mig det..tror det er på samme måde hos dig.. alt går bare ud over partneren : 

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Lindi skriver:

Jeg er stort set også heletiden sur på min mand... synes han gør alt forkert fortiden. Flippede helt ud forleden dag at han sad og smaskede suppe i sig. argh smaskelyde og gravid sur kvinde er en dårlig coctail. Men ved nu godt det er mine hormoner der gør at jeg bliver sur på ham, men er ikke sur på andre. Tror det er fordi jeg godt kan "tillade" mig det..tror det er på samme måde hos dig.. alt går bare ud over partneren : 

Åh ja, deres slupren!!! -det gør min mand også, især når han drikker kaffe, -jeg bliver vanvittig i hovedet af det!!! 

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

tutmarie skriver:

Uhh, JO det kender jeg! Jeg er 2. gangs gravid, og første gang mærkede jeg intet til det der med humøret. Men denne gang... Av av, stakkels min søde kæreste.. Han kan heller ikke gøre noget rigtigt. Jeg har det godt nok også over for både kollegaer, venner og familie. 

Jeg får helt dårlig samvittighed når jeg bliver så sur på ham..  Vi må bare håbe de bære over med os. Og jeg håber mit humør bliver bedre snart. 

Jeg mindes heller ikke at jeg var arrig anlagt med mit første barn, der græd jeg bare over ALT, men denne gang, ja det er jo faktisk sådan at jeg kan ligge og overveje at kvæle manden med min hovedpude, når han ligger der og snorker!!!

Anmeld

26. februar 2012

Valle81

Anonym skriver:

Hej

Ha ha, jo kender alt til det. Men søde, bare vent til baby kommer:0) så bliver det fordoblet, så sætter de i kke bleen som man vil, spænder ikke selen i autostolebn nok, lægger ikke baby på synes som man vil, giver ikke flasken på den rette måde og jeg kunne blive ved:0) hé hé:0)

Anmeld

26. februar 2012

JH12

Kender det desværre ALT for godt, stakkel mand!  Har virkelig ondt af ham, for mine homoner er næsten livs farlige for ham!

Selvom han virkelig prøver det bedste han kan, så er der bare nogle dage hvor det aldrig bliver godt nok..  
Han er heldigvis meget forstående - og ved han for guds skyld ikke må tage det personligt! Heldigvis går det hurtigt over.. Men selvfølgelig er jeg for stolt til at sige undskyld  .. Men når han så gør noget der gør mig glad, for han det også afvide, og jeg siger tak, og alt muligt..

Underligt nok er jeg også blevet helt afhængig af ham, kan slet ikke få nok af ham, og ville ønske der var mere end 24 timer i døgnet hvor jeg kunne nyde ham.. (bare hans nær vær, er skønt)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.