Gravid og sur!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. marts 2014

MaleneBrinch

uha kender det alt for godt. 

er gravid for første gang, og der er bare gang i den. før jeg blev gravid havde min mand og jeg intet skænderi som sådan , og vi kunne nemt kalde hinanden ting (som ikke havde en betydning for nogen af os) 

nu da jeg er gravid .. muhahaha han skal ikke sige mange ting før jeg flipper, selvom jeg prøver at forklare ham det ikke er meningen jeg ville flippe sådan og faktisk bliver rigtigt ked af det når jeg hidser mig op så det svært for ham at forstå. 

hvordan forklare man sin partner at det ikke er fordi man hader ham og ikke er meningen at jeg flipper total på ham? 

er der noget man kan gøre ved det så det måske kan blive bedre? 

håber i kan komme med nogen gode svar som kan hjælpe min mand og jeg.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Selv er jeg ikke som sådan arrig. - Jeg tuder bare. Hele tiden og lige pludseligt! Det kan virkelig komme som et lyn fra en klar himmel. Hvis vi har siddet og snakket sammen, om ting der på ingen måde burde gøre mig ked af det, kan jeg lige pludselig bare sidde og flæbe. Og min stakkels kæreste forsøger at finde ud af hvad fanden han har gjort galt, mens jeg bare sidder og er helt utrøstelig. Har også lidt ondt af ham af og til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.