Hahahahha fiser husleje af :)) Dejligt udtryk.
Og iiiiiih, hvor vidunderligt med lille, smukke Frejas jeg esker dig Mor! Nøj, hvor jeg glæder mig til, at Nova Maria begynder at snakke. Her på det sidste er hun begyndte at sige na na na nan na og mamama, som jeg i sagens natur opfatter som "mor" og så kan man pludselig høre hendes talestemme og det er bare fedt!
I dag skal jeg sy en milliard hagesmække og to natdragter og ellers det sædvanlige :S Kan ikke lige gennemskue, hvordan jeg skal nå det første, men jeg er da godt på vej eftersom jeg spilder min middagslurspause med at sidde her (C)
Jeg kan forøvrigt godt mærke, at det er fredag efter endnu en uges letsind mht min sengetid. Hold op, hvor er jeg træt! Jeg kan bare ikke lære, at 4-5 timers nattesøvn ikke er nok! Bliver oppe til ved 3-tiden hver eneste nat, barnagtige fjols :@ Skal liiige lave lidt hjemmesider og strikke og sy lidt og så skal jeg google babyting og så skal jeg høre lidt musik og spille et par spil, før jeg kan få snøvlet mig i seng. Baby NM sover til ved 7-8 tiden. Mandag, tirsdag og onsdag går som regel fint; der er jeg høj over, hvor lidt søvn, jeg faktisk har brug for, men torsdag og fredag.... oh my god +o( Her burde egentligt være en træthedssmilie på sådan en mor-side...
Så kan det være nok! Nu skal der bestilles noget!!
God dag til jer alle sammen og jeg aner ikke, hvad vi skal have til aftensmad (?) og glæder mig til at læse Tynens galde herinde i aften efter X-factor 8D
Knus fra Birgitte - som dog har formået både at træne og lægge tøj sammen og vaske op, før jeg plantede mig her...
Anmeld