så sidder man her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2008

Helle30

Godmorgen allesammen! Tjah, jeg har for en gangs skyld haft en ikke så rolig nat. Sofie vågnede hele tiden og til sidst hev jeg hende over i vores seng. Det hjalp lidt. Jeg tror, hendes urolige søvn skyldes dagen i går. Vi var til bisættelse og efterfølgende begravelseskaffe, og hun fik ikke sovet så meget. Der var mange mennesker og mange indtryk. Har ihvertfald aldrig oplevet, at hun har sovet så elendigt før. Nå, i dag regner jeg lige med, jeg skal en tur forbi Ny mor. Jeg har noget, hun gerne vil ha'(C). Bagefter skal jeg ud og hente de sidste gardiner til vores 1. sal. I eftermiddag skal jeg afsted og spille lærervolleyturnering på Bogø. Det varer til en gang i aften (afhængigt af hvor langt vi kommer), så vi spiser mad udefra. Jeg kender ikke menuen, men det plejer at være vildt lækkert. Ellers står weekenden i ombygningens tegn. Enten skal jeg rydde op og gøre rent på 1. sal efter vores håndværkere, eller også skal jeg hjælpe manden med at rydde ud i svine og ko-stald. De to bygninger skal fjernes, så der kan blive plads til en ny stor hal. Jojo, hér skér skam noget. - Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Loggidut

morn morn....
ja her bliver der heller ikke meget gang i baby i dag...
vi har allieret os med en masse folk...først kommer min veninde ved en middagstid...og ser efter Tif, for manden og jeg skal hente gipsplader + div. til Tif´s værelse.
derefter kører jeg på efterskolen og henter 3 knægte...som hver i sær skal bringes hjem, når det er gjort, ja så henter jeg Brian (nogle kender ham...andre ikke...men det var ham den landlige fyr som dukkede op den dag i tøser var her)
Han hjælper så Michael med at sætte gipspladerne op og spartle...alt afhængig af hvor langt de når...og jeg skal så handle ind og lave aftensmad til dem...så her bliver der altså også knoklet i dag...
s¨sorry IVF jeg står ikke lige på spring med 1000 indlæg...men det var jo det jeg engang sagde...marts månede er en pest-månede med mange fødselsdage og en masse knoklen...æv

men til alle i andre ha nu en kod dag!

og ps/ her er det pandekager med kødfyld og salat...muuuums

Anmeld

7. marts 2008

Anna-Rosa

(L) Åhr... Jeg smeltede da også et par gange...lækre unger(L)
Jamen ikke meget inspiration her fra mig, for jeg skal simpelthen have en tøse aften ude,med min bedste veninde og jeg...HELT uden børn og mænd...
Og måske ja hvem ved skal vi ha´os en lille schjus;)
Knus

Anmeld

7. marts 2008

ivfmarie

Anna-Rosa skriver:

(L) Åhr... Jeg smeltede da også et par gange...lækre unger(L)
Jamen ikke meget inspiration her fra mig, for jeg skal simpelthen have en tøse aften ude,med min bedste veninde og jeg...HELT uden børn og mænd...
Og måske ja hvem ved skal vi ha´os en lille schjus;)
Knus

Det var ellers lige en inspiration for mig - en schjus med tøserne 8D, meeeen det må blive en anden dag. Denne weekend står i familiens tegn.

Marie, der trods svær misundelse ønsker god tøsetur ;)

Anmeld

7. marts 2008

Nadi

Godmorgen :D

Her stod vi op lidt over 8, oliver gav ellers lige lyd fra sig ved 7 tiden, hvor han normalt plejer at vågne. Men nej han tog lige en time mere :) Nu sidder vi og ser lidt fjernsyn og venter på at farmand vågner (han har altid fri om fredagen).
I dag skal vi passe fætter Mads og kusine Mathilde, og drfor står menuen herhjemme på McDonalds og ellers så skal vi bare hygge med de to unger som vi skal have til imorgen. Og så er det også idag vi flytter ud til mine forældre for at passe på deres hus i en uge, de er på rejse til Costa Rica og min lillebror er i London.

Til ivf: Gud hvor skønt med sådan en dejlig datter! Glæder mig til at min knægt bliver så stor t han kan snakke ;)

Rigtig god weekend til jer alle sammen :)

-Nadia

Anmeld

7. marts 2008

Kaufie

Godmorgen herfra - selvom det jo nærmest er blevet formiddag....

Her vågnede vi kl 6.45 - i mors seng med babs i munden...... For William har vågnet ufattelig mange gange i nat :(

Han ville ikke spise aftensmad i aftes - så det endte jo med, at han fik mælk i stedet - og jeg skal lige love for han tog for sig - han sugede og sugede - og bed mig så tilsidst..... Så fik han lidt brød og kom iseng. Igen mælk kl 23.30 og så kl 6- det holder jo ikke sulten fra døren ret længe det modermælk. Derimellem var vi så inde hos ham et utal af gange.

Om det var den slunkne mave - eller fordi vi igår besøgte hans kommende dagplejemor - det ved jeg ikke helt.

Her står weekenden på fødselsdag - i morgen holder vi min søsters kærestes og min mands fødselsdag for familien her hos os. På søndag er det så min egen og mandens der skal fejres for mandens familie - igen herhjemme. Toppen af vores bryllupskage blev frosset ned, så nu, hvor der er gået et år siden den store dag, skal den tøes op og deles i to, så begge lejre kan få del i den.

Så idag står den op oprydning, rengøring, indkøb og bollebagning :D

Anmeld

7. marts 2008

Tynen

Morg´!!!

Ja, her startede morgenen kl. 0657 - OHH! :-o
En time før end beregnet - Så skulle jeg jo være gået i seng før kl. 00.00!

Ja, her er dagens højdepunkt hvis SP´s besøg her kl. 1030 og så selvfølgelig X-FACTOR!!! :)

Det bliver så spændende i aften! - Hvis Bassim ikke ryger ud, eksploderer jeg i en metastase af en masse indlæg fuld af galde herinde efter kl. 22!

Nå, måske jeg skulle få ryddet lidt op?! Naah.. Hun har vel set det der er værre hende Spén.

Trine - Nu med lyst til stegt flæsk og persillesovs..

Anmeld

7. marts 2008

ivfmarie

nu har jeg bestemt mig: Vi skal hygge med Raqletten!
Det er jo også noget Freja kan se det sjove i - forhåbentlig (?) vi har aldrig prøvet...

Nu vil jeg pakke mine mænner sammen, og så vil vi ud og handle.

heiiiii til jer :D

Anmeld

7. marts 2008

mor til en del

Ja så blev der middag inden jeg fik tid til jer. Stod op kl. 5.55 efter at have ligget og snakket med Cilas og husbond. Cilas vågnede kl. 5.30 ved at skide i bleen>(, han kunne da godt have ventet..men Tommy skiftede ham, skønt at have sengen helt for sig selv, i 5 min.

I aftes gik jeg total kold i lænestolen imens jeg ammede Cilas godnat, husbond vækkede mig kl. 22 og spurgte om jeg ville med i seng, da havde han smurt madpakker. :D
Han har været til DM i fodbold med sit arbejde, så jeg havde været alene hjemme i 1½ døgn, utroligt som det kan tære.
I næste uge er han på øvelse så da går jeg nok helt flad, for samtidig er der besøg hos talepædagog, besøg af skolepsykolog, skolefest, og en tur på sygehuset, og så skulle jeg have været på efterskolen for at se musical, men det har jeg måtte give videre til x manden, da Tommy ikke ved hvornår han kommer hjem fra øvelse.
Skolebørnene har oven i det hele et par fødselsdage de skal deltage i, jeg hader at skulle afsted og hente sidst på eftermiddagen, for så skubber jeg aftensmaden.
Tror weekenden skal bruges til at lave plan/madplan for næste uge.
Aftensmaden her står på rester, dvs. biksemad med spejlæg...

Lisbeth.

Anmeld

7. marts 2008

Nadi

[citat][f][småt]Lisbeth Pedersen skriver:[/småt][/f] Ja så blev der middag inden jeg fik tid til jer. Stod op kl. 5.55 efter at have ligget og snakket med Cilas og husbond. Cilas vågnede kl. 5.30 ved at skide i bleen>(, han kunne da godt have ventet..men Tommy skiftede ham, skønt at have sengen helt for sig selv, i 5 min. I aftes gik jeg total kold i lænestolen imens jeg ammede Cilas godnat, husbond vækkede mig kl. 22 og spurgte om jeg ville med i seng, da havde han smurt madpakker. :D Han har været til DM i fodbold med sit arbejde, så jeg havde været alene hjemme i 1½ døgn, utroligt som det kan tære. I næste uge er han på øvelse så da går jeg nok helt flad, for samtidig er der besøg hos talepædagog, besøg af skolepsykolog, skolefest, og en tur på sygehuset, og så skulle jeg have været på efterskolen for at se musical, men det har jeg måtte give videre til x manden, da Tommy ikke ved hvornår han kommer hjem fra øvelse. Skolebørnene har oven i det hele et par fødselsdage de skal deltage i, jeg hader at skulle afsted og hente sidst på eftermiddagen, for så skubber jeg aftensmaden. Tror weekenden skal bruges til at lave plan/madplan for næste uge. Aftensmaden her står på rester, dvs. biksemad med spejlæg... Lisbeth.[/citat] Lisbeth for pokker da!! Jeg kan da godt forstå du gik kold i lænestolen. Men ja, man opdager virkelig hvor meget det vil sige at være to om opgaven, når den ene pludselig er væk i længere tid! Du skal lige ha' en (H) og så håber jeg at du får lagt en super god plan/madplan. -Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.