[citat][f][småt]Lisbeth Pedersen skriver:[/småt][/f]
Ja så blev der middag inden jeg fik tid til jer. Stod op kl. 5.55 efter at have ligget og snakket med Cilas og husbond. Cilas vågnede kl. 5.30 ved at skide i bleen>(, han kunne da godt have ventet..men Tommy skiftede ham, skønt at have sengen helt for sig selv, i 5 min.
I aftes gik jeg total kold i lænestolen imens jeg ammede Cilas godnat, husbond vækkede mig kl. 22 og spurgte om jeg ville med i seng, da havde han smurt madpakker. :D
Han har været til DM i fodbold med sit arbejde, så jeg havde været alene hjemme i 1½ døgn, utroligt som det kan tære.
I næste uge er han på øvelse så da går jeg nok helt flad, for samtidig er der besøg hos talepædagog, besøg af skolepsykolog, skolefest, og en tur på sygehuset, og så skulle jeg have været på efterskolen for at se musical, men det har jeg måtte give videre til x manden, da Tommy ikke ved hvornår han kommer hjem fra øvelse.
Skolebørnene har oven i det hele et par fødselsdage de skal deltage i, jeg hader at skulle afsted og hente sidst på eftermiddagen, for så skubber jeg aftensmaden.
Tror weekenden skal bruges til at lave plan/madplan for næste uge.
Aftensmaden her står på rester, dvs. biksemad med spejlæg...
Lisbeth.[/citat]
Lisbeth for pokker da!! Jeg kan da godt forstå du gik kold i lænestolen. Men ja, man opdager virkelig hvor meget det vil sige at være to om opgaven, når den ene pludselig er væk i længere tid!
Du skal lige ha' en (H) og så håber jeg at du får lagt en super god plan/madplan.
-Nadia
Anmeld