så sidder man her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
21 svar
0 synes godt om
7. marts 2008

ivfmarie

helt vildt morgenfrisk - og hvor er I?? Ligger I allesammen under dynen og fiser husleje af?
Jeg har KUN være oppe ved Malte 2 gange - nice! Freja vågnede så desværre allerede kl 5, men hun var med på en lun date under mors dyne. Og tænk sig.. mens vi lå der og lumrede siger hun: "Jeg esker dig, mor!" (L)(L)(L) Årh.. så er morens hjerte jo smeltet!
Nu er vi så stået op, og Freja leger lidt mens vi venter på at køre i dp.
Farmand og Malte snorksover arm i arm (det fik lige morens hjerte til at re-smelte (L))
Og så er det jo fredag nu(hvis nogen skulle være blevet forvirret over at det var torsdag igår?), og erfaringen viser jo at fredag er dag vi er mindst indlægsskivende. Vi har nok alle travlt med at forberede den nærtstående weekend?
Bla bla bla... nu er kl blevet syv, og jeg vil køre Freja i dp, og se om jeg kan nå at score et minut i sengen med drengene når jeg kommer tilbage.

God fredag til alle jer lækre tøser!

Marie - der i øvrigt godt kunne bruge inspiration til en fredagsmenu, hva skal I ha?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2008

Mikkelmusen

Ååårh det er bare så sødt når børn siger sådan noget af sig selv.

Tja manden skal jo arbejde i weekenden, så planlægning... ahh mon dog.

Men idag skal vi dog ha gammeldags oksesteg med det hele (tror jeg) :)

God weekend :D

Anmeld

7. marts 2008

Anja

Godmorgen ! Herhjemme er vi også morgenfriske :D Elias vågnede kl 5.30 - men havde så til gengæld ikke hørt et kvæk fra ham siden han kom i seng 18.40 :)

Hmmm .... det lyder som en lækker menu Christina. Her har manden bestilt stegt flæsk med persillesovs. Det ææællsker han !

Anmeld

7. marts 2008

Anja

Godmorgen ! Herhjemme er vi også morgenfriske :D Elias vågnede kl 5.30 - men havde så til gengæld ikke hørt et kvæk fra ham siden han kom i seng 18.40 :)

Hmmm .... det lyder som en lækker menu Christina. Her har manden bestilt stegt flæsk med persillesovs. Det ææællsker han !

Anmeld

7. marts 2008

Astrid P

Mornings Marie og I andre friske tøser.
Her har vi også haft en rolig nat efter at jeg forsøgte mig med en drømmeflaske igår, så jeg har for første gang i 100 år fået 5 timers sammenhængende søvn - DEJLIGT!
Vi får besøg af min elskede lillesøster om lidt og hun bliver hele weekenden, så jeg komme nok ikke ret meget herind før på søndag. Derfor vil jeg ønske Jer alle en alletiders weekend...

Menuen i aften står på en ret der hedder: Buffalo Chicken Chili med Blåskimmelost tortillachips!
Jeg har endnu ikke selv prøvet at lave det, men har fået det hos min veninde og det er noget af det lækreste jeg nogensinde har fået, så nu skal det prøves af.

Endnu engang rigtig god weekend til jer alle.
KH Astrid

Anmeld

7. marts 2008

Tikki

ahhhhh godmorgen - er det nu jeg skal være rigtig irriterende og fortælle at mit barn har sovet fra kl. 20.00 til kl. 7.15 uden at vågne overhovedet....ahhhhh en dejlig nat og hvor er jeg udhvilet og frisk. Vi har spist morgenmad sammen og hygget og nu leger Iza på gulvet, så jeg tror jeg vil skynde mig at smutte i et hurtigt bad. Uha det starter godt i dag :))

/Jeanette

Anmeld

7. marts 2008

Tikki

HA HA HA HA HA - læste lige forrrige emne omkring, hvad I skal være på billederne. Ivfmarie...Gollum .. HA HA HA HA HA. Dét er sgu humor...er helt færdig af grin og Iza griner med derned på gulvet. Det er fandme for sjovt 8D8D8D8D

Anmeld

7. marts 2008

linepaaske

ivfmarie skriver:

helt vildt morgenfrisk - og hvor er I?? Ligger I allesammen under dynen og fiser husleje af?
Jeg har KUN være oppe ved Malte 2 gange - nice! Freja vågnede så desværre allerede kl 5, men hun var med på en lun date under mors dyne. Og tænk sig.. mens vi lå der og lumrede siger hun: "Jeg esker dig, mor!" (L)(L)(L) Årh.. så er morens hjerte jo smeltet!
Nu er vi så stået op, og Freja leger lidt mens vi venter på at køre i dp.
Farmand og Malte snorksover arm i arm (det fik lige morens hjerte til at re-smelte (L))
Og så er det jo fredag nu(hvis nogen skulle være blevet forvirret over at det var torsdag igår?), og erfaringen viser jo at fredag er dag vi er mindst indlægsskivende. Vi har nok alle travlt med at forberede den nærtstående weekend?
Bla bla bla... nu er kl blevet syv, og jeg vil køre Freja i dp, og se om jeg kan nå at score et minut i sengen med drengene når jeg kommer tilbage.

God fredag til alle jer lækre tøser!

Marie - der i øvrigt godt kunne bruge inspiration til en fredagsmenu, hva skal I ha?

Anmeld

7. marts 2008

linepaaske

Hold kæft jeg er en spade til det her, så se lige bort fra mit tosseindlæg.... Meget pudsigt Marie for Sander stod også op kl. 5 eller det var ihvertfald der vi opdagede at han sad og så tv, vi har prøvet alt for at få ham til at blive i sengen. Nogle gange har vi låst dørene ind til stuen for jeg vil ikke have han sidder og ser tv, det kunne jo være der var noget uhyggeligt nyheder f.eks.
Jeg har også kun været oppe med Sverke 2 gange. Jeg tror sgu snart jeg har knækket mysteriet om den manglende søvn. Han har lidt børneeksem og jeg er næsten sikker på at hvis jeg glemmer at smøre det inden sengetid vågner han mange gange om natten, sikkert fordi det klør, hmm....

S.H. junior :D

Anmeld

7. marts 2008

linepaaske

Hov forresten stegt flæsk med persillesovs, mums!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.