Fødselsdagsgaver?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2012

JulieE

Tina2 skriver:

Filuca får en tlf og så får hun nogle fodboldkort af Milas og Tamica 

Håber hun bliver glad for sin fon  Jacob er slet ikke nået dertil, hvor han har snakket om telefon endnu. Han har fået en Ipod touch og kan sende Imesage til lars og jeg fra den (når den er på trådløst netværk) og det er rigeligt for ham 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2012

Heidimed lea

JulieE skriver:

Åh ja... Den gamle skole har nogl vildt fede ting!! Sommerfugle hus og pupper lyder rigtig spændende. Har du også købt det ved den gamle skole??

jeg skal ind og bestille det imorgen.   køber også fortæller terninger + ABC kort til Lea inden hendes skolestart.    fed fed butik   især fordi Rasmus bare ikke er til legetøj    men mere til udforskende ting og natur

Anmeld

5. marts 2012

Heidimed lea

HelleBelle skriver:

Ja en rigtig metaldetektor fra himmelleg tror jeg det hedder :0)

Ang den ps3 så synes jeg det er for meget.....Vi har wii og han har nintendo, og har lige fået en brugt pc til værelset, synes jo det er nok.... vil hellere ha ham UD , Også derfor jeg meldte ham til FDF som han er glad for , og tænker også den metaldetektor kan være garant for nogle strandture .

Det er mest tøjet til karate og FDF jeg måske synes vi selv bør købe. Assesories (staves?) synes jeg det er ok han ønsker sig.

Rasmus ville også være vild med en metaldetektor  fed ide Helle.

har du kigget på www.dengamleskole.dk     tror lige det var noget for jer også.

knus Heidi

Anmeld

5. marts 2012

HelleBelle

Hej Heidi :0) Jeg kender skam godt den gamle skole, lækre lækre ting. Vi var nede i deres butik da Malte var hm 2-3 år og havde bare lyst til at købe det hele .

Er spændt på hvad Malte siger til sin gave. Også dejlige ting Rasmus får!!! Dejligt de er nysgerrige på verden

Anmeld

5. marts 2012

Heidimed lea

HelleBelle skriver:

Hej Heidi :0) Jeg kender skam godt den gamle skole, lækre lækre ting. Vi var nede i deres butik da Malte var hm 2-3 år og havde bare lyst til at købe det hele .

Er spændt på hvad Malte siger til sin gave. Også dejlige ting Rasmus får!!! Dejligt de er nysgerrige på verden

ja bestemt er skønt at han stadigvæk er en ude dreng 

håber i har det godt meget ærgeligt at jeg blev syg øvøv..

Anmeld

5. marts 2012

Tina2

JulieE skriver:

Håber hun bliver glad for sin fon  Jacob er slet ikke nået dertil, hvor han har snakket om telefon endnu. Han har fået en Ipod touch og kan sende Imesage til lars og jeg fra den (når den er på trådløst netværk) og det er rigeligt for ham 

Det ved jeg hun bliver  

Så kan det være jeg kan ha' min i fred, hun elsker at sidde og skrive sms'er med mine veninder og min lillebror

Hun vil rigtig gerne til selv at cykle i skole til sommer, og det kan jeg slet ikke ha' hun gør, hvis hun ikke har en tlf på sig..... Og de er så småt begyndt at få i hendes klasse + vi fik en billigt

Anmeld

6. marts 2012

tumle81

Vi ved ikke helt hvad Victoria skal have i fødselsdagsgave... For første gang er jeg lidt på bar bund

Tænker måske et stratego spil, walkie talkie, kreative lav selv ting bl.a. fra Shanes verden, øreringe, tøj, gavekort som hun ville elske selv at måtte bruge ;-)

Lyder ellers som nogle gode ønsker og ideer I andre har, måske man skulle kigge på den gamle skole, evt få nogle ideer. Victoria elsker udendørs lege og aktiviteter og gerne noget med at vær kreativ...

Knus Kathrina

Anmeld

8. marts 2012

karina1980

jasmin ønsker sig kjoler, bukser(uden knapper og lynlås-ikke legging)

lillest pestshop, spejder udstyr og fine sko

vi ved ikke hvad vi finder på endnu, men har jo også helt til den 27 marts

Anmeld

10. marts 2012

JulieE

tumle81 skriver:

Vi ved ikke helt hvad Victoria skal have i fødselsdagsgave... For første gang er jeg lidt på bar bund

Tænker måske et stratego spil, walkie talkie, kreative lav selv ting bl.a. fra Shanes verden, øreringe, tøj, gavekort som hun ville elske selv at måtte bruge ;-)

Lyder ellers som nogle gode ønsker og ideer I andre har, måske man skulle kigge på den gamle skole, evt få nogle ideer. Victoria elsker udendørs lege og aktiviteter og gerne noget med at vær kreativ...

Knus Kathrina

Det lyder da som nogle meget gode idéer  Jacob og Line fik et gavekort hver til City2 I julegave og det var så stort at få lov til at bruge det selv... Og selv at bestemme, hvad det skulle bruges på 

Anmeld

10. marts 2012

JulieE

karina1980 skriver:

jasmin ønsker sig kjoler, bukser(uden knapper og lynlås-ikke legging)

lillest pestshop, spejder udstyr og fine sko

vi ved ikke hvad vi finder på endnu, men har jo også helt til den 27 marts

Ja, dre er heldigvis et stykke tid til 27.marts endnu... Spejder udstyr er et stort hit hos Jacob. han elsker alt det lir (carabinhager, foldekopper osv). Han får en 40l vandrerygsæk fa mine forældre i år... ved han ommer til at elske den 

Mht bukserne... prøv at kigge på Minymo's jeans. de laver flere modeller med snøre i livet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.