Fødselsdagsgaver?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.692 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. februar 2012

JulieE

Nu er det jo marts igen lige om lidt  Vildt de bliver 8 år nu 

Hvad giver I i fødselsdagsgave i år? Vi er lidt på bar bund med Jacob. det eneste han selv har sagt, han ønsker sig er det meste af legokataloget  Han har allerede vildt meget lego, så jeg ville gerne finde på noget andet. Mit bedste bud lige nu er en Schleich ridderborg, da han leger ret meget med sine riddere 

Af mormor og morfar+oldefar får han en lækker spejderrygsæk og ellers ved jeg ikke lige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. februar 2012

Tina Andersen

Her Ønsker Emil sig sjovt nok også LEGO og han har så meget af det men han leger også rigtig meget med det så det får han nok noget af + en stor fjernestyret bil det ønsker han sig helt vildt af andre får han det der Skylanders til wii og mere lego og nogle spil til hans elskede Ds'er

ellers er vi også på bar bund.

Han får også noget P&P sengetøj men det skulle han nu have alligevel

Kh

Tina

Anmeld

1. marts 2012

Muslingen

Amalie har fødselsdag i dag og hun fik en ny cykel. Den er liiige det største lige nu, men nummeret mindre ville hun vokse for hurtigt ud af, så jeg håber hun får glæde af den nye i lang tid. Det er en Pink Raleigh med drikkedunk på stangen og med 7 gear. Sej cykel til en stor pige. Ellers har hun fået ZhuZhu pets, Walkie talkier, en halskæde, en barbie, noget tøj, en dvd, et nintendospil, Zoobles og et strategospil. 

Tillykke med alle jeres søde martsunger - og også til alle dem som kom lidt før og lidt efter ;-)

Kh Fie

Anmeld

1. marts 2012

JulieE

Tina Andersen skriver:

Her Ønsker Emil sig sjovt nok også LEGO og han har så meget af det men han leger også rigtig meget med det så det får han nok noget af + en stor fjernestyret bil det ønsker han sig helt vildt af andre får han det der Skylanders til wii og mere lego og nogle spil til hans elskede Ds'er

ellers er vi også på bar bund.

Han får også noget P&P sengetøj men det skulle han nu have alligevel

Kh

Tina

Lego er også et super legetøj  Jacob har allerede 4 store kasser, derfor kunne jeg godt tænke mig variation og noget andet 

Det lyder ellers som nogle gode gaver til Emil! Jacob er også ret vild med P&P. Er sikker på han ville elske et sæt sengetøj med dem 

Anmeld

1. marts 2012

JulieE

Muslingen skriver:

Amalie har fødselsdag i dag og hun fik en ny cykel. Den er liiige det største lige nu, men nummeret mindre ville hun vokse for hurtigt ud af, så jeg håber hun får glæde af den nye i lang tid. Det er en Pink Raleigh med drikkedunk på stangen og med 7 gear. Sej cykel til en stor pige. Ellers har hun fået ZhuZhu pets, Walkie talkier, en halskæde, en barbie, noget tøj, en dvd, et nintendospil, Zoobles og et strategospil. 

Tillykke med alle jeres søde martsunger - og også til alle dem som kom lidt før og lidt efter ;-)

Kh Fie

TILLYKKE med Amalie  Det lyder som en rigtig tøsecykel. den bliver hun da garanteret glad for!! 

Man kan godt se forskel på drengenes ønsker og tøserne hva 

Håber hun havde en god dag!!

Anmeld

2. marts 2012

Strack

Mike får fifa 12 til x-box af os

ellers ønsker han sig penge til ny seng og nyt fjernsyn til sit værelse.

og fodboldkort og skylanderfigurer

Tillykke til alle ungerne i denne måned 

Anmeld

4. marts 2012

HelleBelle

Malte ønsker sig da daaaah LEGO  og skylanderfigurer, Barcelona shorts, bane til de der Nanokryb, løbehjul der kan slå gnister, og så synes vi han ønsker benskinner til karate, og FDF ting.

Vi er lidt i tvivl om karatedragt og FDFskjorte...han mangler begge dele, men det er dyrt  kan han ønske sig det ? Eller "bør" vi købe det til ham??

Han får playstation3 af farmor og farfar.....lidt for vildt  de har kun et barnebarn.

Jeg vil gerne give ham en metaldetektor så det bestiller jeg lige  tror det kan blive ret sjovt

Anmeld

4. marts 2012

HelleBelle

Malte ønsker sig da daaaah LEGO  og skylanderfigurer, Barcelona shorts, bane til de der Nanokryb, løbehjul der kan slå gnister, og så synes vi han ønsker benskinner til karate, og FDF ting.

Vi er lidt i tvivl om karatedragt og FDFskjorte...han mangler begge dele, men det er dyrt  kan han ønske sig det ? Eller "bør" vi købe det til ham??

Han får playstation3 af farmor og farfar.....lidt for vildt  de har kun et barnebarn.

Jeg vil gerne give ham en metaldetektor så det bestiller jeg lige  tror det kan blive ret sjovt

Anmeld

4. marts 2012

JulieE

HelleBelle skriver:

Hi hi... Lego er populært hos de unge herrer  Men det er også fedt!!

Personligt synes jeg da godt han kan ønske sig FDF skjorte og karate dragt (gi?) i fødselsdagsgave. Jacob går jo til spejder og har fået mange af spejdertingene i jule- og fødselsdagsgave f.eks bæltet. Ellers bliver dte hurtigt dyrt  Iår får han en lækker vandrerygsæk (40l) af mormor, morfar og oldefar.

Vildt at han får en PS3 af farmor pg farfar. Så dyre gaver er der ingen af vores bedster der har råd eller vil købe... Men det gør mig ikke noget  Mon ikke han bliver vildt glad!!

En metal detektor?? Sådan en til udendørsbrug??

Anmeld

4. marts 2012

JulieE

Strack skriver:

Mike får fifa 12 til x-box af os

ellers ønsker han sig penge til ny seng og nyt fjernsyn til sit værelse.

og fodboldkort og skylanderfigurer

Tillykke til alle ungerne i denne måned 

Rigtig drengeønsker hva  Fodboldt kort har slet ikke fanget Jacob, men der er godt nok mange af hans klassekammerater dre går rigtig meget op i det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.