Fødselsdagsgaver?? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2012

HelleBelle

JulieE skriver:

Hi hi... Lego er populært hos de unge herrer  Men det er også fedt!!

Personligt synes jeg da godt han kan ønske sig FDF skjorte og karate dragt (gi?) i fødselsdagsgave. Jacob går jo til spejder og har fået mange af spejdertingene i jule- og fødselsdagsgave f.eks bæltet. Ellers bliver dte hurtigt dyrt  Iår får han en lækker vandrerygsæk (40l) af mormor, morfar og oldefar.

Vildt at han får en PS3 af farmor pg farfar. Så dyre gaver er der ingen af vores bedster der har råd eller vil købe... Men det gør mig ikke noget  Mon ikke han bliver vildt glad!!

En metal detektor?? Sådan en til udendørsbrug??

Ja en rigtig metaldetektor fra himmelleg tror jeg det hedder :0)

Ang den ps3 så synes jeg det er for meget.....Vi har wii og han har nintendo, og har lige fået en brugt pc til værelset, synes jo det er nok.... vil hellere ha ham UD , Også derfor jeg meldte ham til FDF som han er glad for , og tænker også den metaldetektor kan være garant for nogle strandture .

Det er mest tøjet til karate og FDF jeg måske synes vi selv bør købe. Assesories (staves?) synes jeg det er ok han ønsker sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2012

JulieE

HelleBelle skriver:

Ja en rigtig metaldetektor fra himmelleg tror jeg det hedder :0)

Ang den ps3 så synes jeg det er for meget.....Vi har wii og han har nintendo, og har lige fået en brugt pc til værelset, synes jo det er nok.... vil hellere ha ham UD , Også derfor jeg meldte ham til FDF som han er glad for , og tænker også den metaldetektor kan være garant for nogle strandture .

Det er mest tøjet til karate og FDF jeg måske synes vi selv bør købe. Assesories (staves?) synes jeg det er ok han ønsker sig.

Fedt med den metaldetektor! Det skal jeg altså lige kigge nærmere på. tror Jacob ville synes det var sjovt 

Ja... de skal da ud og ikke sidde inde hele dagen og spille. Jacob er også rigtig glad for spejder. de laver så meget fedt. Han har bl.a. været ude og rapelle (23 m ned)

Jeg kan da ikke se noget galt i at ønske sig det, altså tøjet.. Jeg ville kke tøve med det. Og får han det ikke, så ville jeg selv købe det til ham. Jacob ville blive vildt glad for en ny spejderskjorte i gave. -At moderen kke ville blive dte ved tanken om alle de mærker, der skal flyttes, er en anden sag 

Anmeld

4. marts 2012

Fines mor

JulieE skriver:

Hi hi... Lego er populært hos de unge herrer  Men det er også fedt!!

Personligt synes jeg da godt han kan ønske sig FDF skjorte og karate dragt (gi?) i fødselsdagsgave. Jacob går jo til spejder og har fået mange af spejdertingene i jule- og fødselsdagsgave f.eks bæltet. Ellers bliver dte hurtigt dyrt  Iår får han en lækker vandrerygsæk (40l) af mormor, morfar og oldefar.

Vildt at han får en PS3 af farmor pg farfar. Så dyre gaver er der ingen af vores bedster der har råd eller vil købe... Men det gør mig ikke noget  Mon ikke han bliver vildt glad!!

En metal detektor?? Sådan en til udendørsbrug??

Hvis ikke Josephine skal gå til FDF længere, så har vi en FDF skjorte til salg :-( Den nye dyre model....brugt max. 8 gange :-(((( Pigen gider bare ikke mere, og vil hellere gå til ridning. Tillykke med ham.

Anmeld

4. marts 2012

Fines mor

Josephine skal have en ny cykelhjelm, en af de runde modeller. Jeg er så træt af den gammeldaws type, som bare ikke er til at få tilpasset i spænderne ;-) Af Isabella får hun en "læge"taske med en masse ting i, købt i Tigerbutikken.

Vi har haft besøg af klassen idag efterfulgt af en tur i bio og på Jensens, så hun er fejret med maner. ;-)

Anmeld

4. marts 2012

HelleBelle

Fines mor skriver:

Hvis ikke Josephine skal gå til FDF længere, så har vi en FDF skjorte til salg :-( Den nye dyre model....brugt max. 8 gange :-(((( Pigen gider bare ikke mere, og vil hellere gå til ridning. Tillykke med ham.

Hey den kunne vi godt være interesseret i  hva str er det?

Malte startede før jul og er meget glad for det. har trukket 2 med fra klassen siden.

Det afhænger nok MEGET af lederne!!!

Anmeld

5. marts 2012

Heidimed lea

Rasmus er stadigvæk vild med dyr og natur livet. så jeg har fundet nogle fede ting til ham fra den den gamle skole

www.dengamleskole.dk     i skule prøve og kigge derind

han skal have et sommerfugle hus og 6 pubber som han skal følge blive til sommerfugle  + de 100 første engelske ord   og et fortællerspil.     tror han bliver rigtig glad

knus Heidi

Anmeld

5. marts 2012

Tina2

Filuca får en tlf og så får hun nogle fodboldkort af Milas og Tamica 

Anmeld

5. marts 2012

Fines mor

Hey den kunne vi godt være interesseret i  hva str er det?

Malte startede før jul og er meget glad for det. har trukket 2 med fra klassen siden.

Det afhænger nok MEGET af lederne!!!

Det er en stor størrelse da de ikke er ret store - mener det er en 10-12 år. Men er ikke sikker...jeg finder lige ud af om hun gider mere, eller vi skal sælge den. ;-)

Men ja...du har ret det handler om dem som er der

Anmeld

5. marts 2012

JulieE

Fines mor skriver:

Josephine skal have en ny cykelhjelm, en af de runde modeller. Jeg er så træt af den gammeldaws type, som bare ikke er til at få tilpasset i spænderne ;-) Af Isabella får hun en "læge"taske med en masse ting i, købt i Tigerbutikken.

Vi har haft besøg af klassen idag efterfulgt af en tur i bio og på Jensens, så hun er fejret med maner. ;-)

Det lyder som en dejlig dag!! TILLYKKE med hende!!

En cykelhjelm lyder som en god idé. Synes det er så fedt, der er begyndt at komme nogle andre designs,som er lidt smartete 

Anmeld

5. marts 2012

JulieE

Heidimed lea skriver:

Rasmus er stadigvæk vild med dyr og natur livet. så jeg har fundet nogle fede ting til ham fra den den gamle skole

www.dengamleskole.dk     i skule prøve og kigge derind

han skal have et sommerfugle hus og 6 pubber som han skal følge blive til sommerfugle  + de 100 første engelske ord   og et fortællerspil.     tror han bliver rigtig glad

knus Heidi

Åh ja... Den gamle skole har nogl vildt fede ting!! Sommerfugle hus og pupper lyder rigtig spændende. Har du også købt det ved den gamle skole??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.