Myte eller ej ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Var os kun 23 da jeg fødte så det har intet at sige desværre

var ikke det jeg mente..

tænkr bare jeg er i forvejen en pige der i perioder har ret lavt selvværd så strækmærker kunne måske gøre det værre.. så håber ikke det bliver for slemt med skrækmæerker..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

L&V

Princesspigen skriver:

var ikke det jeg mente..

tænkr bare jeg er i forvejen en pige der i perioder har ret lavt selvværd så strækmærker kunne måske gøre det værre.. så håber ikke det bliver for slemt med skrækmæerker..

Nåh ja det ser da ikke så pænt ud men når man tænker på man har fået et smukt barn ud af dem så tog jeg gerne en omgang mere.. De bliver jo lysere med tiden.. Må indrømme at jeg aldrig tænker over dem, går stadig i bikini.. Vær stolt over at du har dem fordi du har gjord noget helt fantastisk, det er kvindernes krigs skader

Anmeld

26. februar 2012

Mor til Ella

Princesspigen skriver:

jeg har set i en film at hvis man smører sig med en eller anden form for olie i skridtet, så skulle der være større chance for ikke at sprænge og gå i stykker i fødslen.. passer det ? har nogle hørt om det eller prøvet det ??

og hvad med stræk mærker, kan man sådan nogle lunde undgå dem ved hjælp af fugtigheds cream eller olie på huden i løbet af graviditeten.. ? ? ?

Jeg bruger den olie fra Weleda har ikke fået noget strækmærker er 41+0 men har ikke brugt den super reglmæssigt lige så meget en normal fugtigheds lotion uden parfume.

Har virkelig aldrig hørt om at det skulle have nogen virkning på mellemkødet, og det står heller ikke på flasken

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

Månsson skriver:

Nåh ja det ser da ikke så pænt ud men når man tænker på man har fået et smukt barn ud af dem så tog jeg gerne en omgang mere.. De bliver jo lysere med tiden.. Må indrømme at jeg aldrig tænker over dem, går stadig i bikini.. Vær stolt over at du har dem fordi du har gjord noget helt fantastisk, det er kvindernes krigs skader

sådan havde jeg ikke lige tænkt over det

Anmeld

26. februar 2012

Princesspigen

Lollo1987 skriver:

Jeg bruger den olie fra Weleda har ikke fået noget strækmærker er 41+0 men har ikke brugt den super reglmæssigt lige så meget en normal fugtigheds lotion uden parfume.

Har virkelig aldrig hørt om at det skulle have nogen virkning på mellemkødet, og det står heller ikke på flasken

jeg har os bare set det i en film.. så tænkte det sku undersøges

Anmeld

26. februar 2012

L&V

Princesspigen skriver:

sådan havde jeg ikke lige tænkt over det

Men prøv og hør din jm om det ikke er rigtigt at det hjælper at massere mellemkødet

Anmeld

26. februar 2012

chael

Den skulle vidst være god nok

Anmeld

26. februar 2012

l.kjoeller

Princesspigen skriver:

jeg har set i en film at hvis man smører sig med en eller anden form for olie i skridtet, så skulle der være større chance for ikke at sprænge og gå i stykker i fødslen.. passer det ? har nogle hørt om det eller prøvet det ??

og hvad med stræk mærker, kan man sådan nogle lunde undgå dem ved hjælp af fugtigheds cream eller olie på huden i løbet af graviditeten.. ? ? ?

Altså ved at strækmærker er genetisk betinget, og kommer indefra så tror ikke man helt kan undgå hvis det er genetisk bestemt.. bruger dog selv bio oil som også skal virke mod ardannelse/strækmærker. er 30 +6 og har endnu ingen mærker man kan sagtens nå at komme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.