Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Månsson skriver: Strækmærker opstår, når hudens tykkeste lag ’revner’. Det er det yderste lag i huden der i daglig tale kaldes for læderhuden, og består af et tykt bindevævslag, hvilket gør huden stærk og elastisk.
Strækmærker opstår, når hudens tykkeste lag ’revner’. Det er det yderste lag i huden der i daglig tale kaldes for læderhuden, og består af et tykt bindevævslag, hvilket gør huden stærk og elastisk.
hold da op hvor bliver jeg klog tak
Jeg brugte en olie fra Weleda, købt i en helsekostbutik, men ved ikke om det virkede, for endte med KS
Maven smurte jeg også med olie fra weleda, men har da fået en del strækmærker
Princesspigen skriver: hold da op hvor bliver jeg klog tak
He he he er det ikke bare dejligt.. Jeg har en mave fyldt med strækmærker, og min mave var bare lille bitte da jeg fødte og havde næsten ikke taget på
sandramor skriver: nåååå for søren hihi Nå for den da..... det lyder da lidt træls at din mor ikke kommer til at glæde sig på dine vejne.......men jaaaa det er jo nok ikke første gang at en mor ikke glæder sig på vejne af ens datter når det drejer sig om graviditet.......min mor var heller ikke lutter begejsteret i starten af min graviditet.... dog mest af nervøsitet og andre ting..... men hun har heldigvis ændret sig fuldstændig
nåååå for søren hihi Nå for den da..... det lyder da lidt træls at din mor ikke kommer til at glæde sig på dine vejne.......men jaaaa det er jo nok ikke første gang at en mor ikke glæder sig på vejne af ens datter når det drejer sig om graviditet.......min mor var heller ikke lutter begejsteret i starten af min graviditet.... dog mest af nervøsitet og andre ting..... men hun har heldigvis ændret sig fuldstændig
min mor og ja det meste af min familie, er meget glade for min kæreste, han er sød, nede på jorden, go til børn og trods han ser lidt "anderledes ud" stjal han hele familiens hjerter fra start.. men vi har kun været sammen 7 måneder og det er jo ikke lang tid.. men hvis vi synes det er det rigtige for os mener jeg ikke det hjælper for deres side at være negative..
min mor som har fået 7 børn på kontanthjælp og ikke ønsker at arbejde mener man skal have meget god økonimi næsten være rige for at få børn men hun har ikke selv været det så der er hun lidt dobbelt moralsk.. vi har en bedere økonimi end hun tror men ifølge hende skal jeg vente 10 år med at få børn.. og jeg er så 22 år nu så om 10 år er jeg 32.. måske lidt for sent sys jeg
Månsson skriver: He he he er det ikke bare dejligt.. Jeg har en mave fyldt med strækmærker, og min mave var bare lille bitte da jeg fødte og havde næsten ikke taget på
øv hvor trist jeg er jo trods alt ikke så gammel endnu så håber på ikke for mange stræk mærker men må tage det med hvis det bliver sådan
Nessie skriver: Jeg brugte en olie fra Weleda, købt i en helsekostbutik, men ved ikke om det virkede, for endte med KS Maven smurte jeg også med olie fra weleda, men har da fået en del strækmærker
okay, måske man sku prøve det for en sikkerheds skyld.. trods af hvad strækmærker og revner der nede skyldes sker der jo ike noget ved at prøve alle vinklr
Princesspigen skriver: okay, måske man sku prøve det for en sikkerheds skyld.. trods af hvad strækmærker og revner der nede skyldes sker der jo ike noget ved at prøve alle vinklr
Det var også det jeg tænkte
Princesspigen skriver: øv hvor trist jeg er jo trods alt ikke så gammel endnu så håber på ikke for mange stræk mærker men må tage det med hvis det bliver sådan
Var os kun 23 da jeg fødte så det har intet at sige desværre
Nessie skriver: Det var også det jeg tænkte
tak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128