Er der altid to streger (æg-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2012

banana3

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en æg-test og ved ikke helt hvorfor  Noget inden i mig sagde bare jeg skulle tage den sidste jeg havde..

Så nu er det jeg er nysgerrig. Kommer der altid to streger frem ? Jeg forventer (ikke) mens d. 28/2 hvilke vil sige på tirsdag.

Min æg-test viser to streger, ikke lige tydlig som ved ægløsning men alligevel er teststregen ret tydlig når jeg tænker på at mens (ikke) skulle komme på tirsdag  

Hvad ville i sige kan det være fordi jeg er gravid eller er det meget normalt ?

Ihh, nu måtte jeg selvfølgelig også lige prøve  jeg skulle ha haft mens i dag, men den er ikke kommet, jeg havde en meget svag æg-løsnings streg, men den var der. skal op og teste ved lægen i morgen hvad vil det sige med en ægløsningstest nu? den 2 streg burde da slet ikek være der? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2012

MariaKyedDK

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en æg-test og ved ikke helt hvorfor  Noget inden i mig sagde bare jeg skulle tage den sidste jeg havde..

Så nu er det jeg er nysgerrig. Kommer der altid to streger frem ? Jeg forventer (ikke) mens d. 28/2 hvilke vil sige på tirsdag.

Min æg-test viser to streger, ikke lige tydlig som ved ægløsning men alligevel er teststregen ret tydlig når jeg tænker på at mens (ikke) skulle komme på tirsdag  

Hvad ville i sige kan det være fordi jeg er gravid eller er det meget normalt ?

ja der kommer altid 2 strejer på æg løsnings teste, lige meget hvilken dag du tager dem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.