Er der altid to streger (æg-test)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

726 visninger
11 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige taget en æg-test og ved ikke helt hvorfor  Noget inden i mig sagde bare jeg skulle tage den sidste jeg havde..

Så nu er det jeg er nysgerrig. Kommer der altid to streger frem ? Jeg forventer (ikke) mens d. 28/2 hvilke vil sige på tirsdag.

Min æg-test viser to streger, ikke lige tydlig som ved ægløsning men alligevel er teststregen ret tydlig når jeg tænker på at mens (ikke) skulle komme på tirsdag  

Hvad ville i sige kan det være fordi jeg er gravid eller er det meget normalt ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

AnnaK89

Jep - jeg vil mene, at der altid kommer 2 streger

Anmeld

25. februar 2012

Anonym trådstarter

AnnaKJ skriver:

Jep - jeg vil mene, at der altid kommer 2 streger

Ok også selv om nr 2 streg er meget tydlig så tæt på mens dag ?

Anmeld

25. februar 2012

come2

Anonym skriver:

Jeg har lige taget en æg-test og ved ikke helt hvorfor  Noget inden i mig sagde bare jeg skulle tage den sidste jeg havde..

Så nu er det jeg er nysgerrig. Kommer der altid to streger frem ? Jeg forventer (ikke) mens d. 28/2 hvilke vil sige på tirsdag.

Min æg-test viser to streger, ikke lige tydlig som ved ægløsning men alligevel er teststregen ret tydlig når jeg tænker på at mens (ikke) skulle komme på tirsdag  

Hvad ville i sige kan det være fordi jeg er gravid eller er det meget normalt ?

hvor længe er det siden testen var helt positiv? - altså hvornår havde du ÆL

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

hvor længe er det siden testen var helt positiv? - altså hvornår havde du ÆL

Havde jeg for ca Halvanden uge siden 

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvor stor ville chancen være for at jeg er gravid når den viser nr 2 streg tydligt ?

Og ville det kunne vises på en g-test allerede nu vis det er ? 

Har kun en af de dyre clear blue og syntes måske det er lidt tosset at tage den nu vis den alligevel ikke vil give svar 

Anmeld

26. februar 2012

Pernille84

Der vil altid være to streger på de ægl teste. Nu plejer jeg at bruge dem fra clear blue, da de giver et sikkert svar

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Pernille84 skriver:

Der vil altid være to streger på de ægl teste. Nu plejer jeg at bruge dem fra clear blue, da de giver et sikkert svar

Ok tak så må jeg heller vente

Anmeld

26. februar 2012

Pernille84

Anonym skriver:

Ok tak så må jeg heller vente

For hvis du var gravid ville jeg mene at stregerne ville være lige tydlige, det har jeg hørt om ved andre folk, hvor de kom til at tage den forkerte test, altså ægløsningstesten i stedet for graviditetstesten.

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Pernille84 skriver:

For hvis du var gravid ville jeg mene at stregerne ville være lige tydlige, det har jeg hørt om ved andre folk, hvor de kom til at tage den forkerte test, altså ægløsningstesten i stedet for graviditetstesten.

Ok jeg må nok bare vente tålmodigt (svært) og se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.