Tærte til aften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Pige2009

Kamulla skriver:

jamen tog bare noget fra køleskabet.. jeg har googlet grovtærtedej, og brugt en opskrift derfra.. der er tynde skiver kartofler, fint skåret porre, broccoli og feta.. og så æggemassen over og i ovnen 

MumS!  Så ikke lige du her havde skrevet feta, så se bort fra mit spørgsmål om fetaen i et andet svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Pige2009

Maja88 skriver:

ja da sagtens.. og så med en lækker salat til...

vil dog ikke mene man kan spise æbleskiver eller pandekager(dem med sukker) til aftensmad

Tak Må indrømme at vi en sjælden gang - måske en gang årligt får pandekager med syltetøj

Anmeld

25. februar 2012

Pige2009

Babymor2010 skriver:

Selvfølgelig kan man da det 

Jaaa

Anmeld

25. februar 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Vi bruger så porre og dild i stedet da jeg ikke kan tåle spinat

Men ja den er et sikkert hit ved de fleste

Jeg kan ikke så godt lide dild, men det gode ved tærte er jo, at mulighederne er uendelige!

Anmeld

25. februar 2012

Pige2009

Lukasmor skriver:

Jo da! Kan man sagtens !

Jaaa

Anmeld

25. februar 2012

L&V

Baagøe skriver:

Jeg kan ikke så godt lide dild, men det gode ved tærte er jo, at mulighederne er uendelige!

Ja det er det nemlig. Tøm køleskabet i et tærtefad og du har noget der minder om mad he he he

Anmeld

25. februar 2012

Giraffen

Baagøe skriver:

Laura og jeg får af og til tærte til aftensmad - tærte som jeg selv kreerer fra bunden. Nogle af mine bekendte mener dog ikke, at man kan få tærte til aften og nøjes med det

Hvad siger I? Kan man få tærte til aften

den opskrift på grovdej kunne jeg da godt tænke mig at se  jeg ELSKER også tærte men jeg laver det aaaaltid med den der købebund der er rullet - det er bare så nemt og den smager så godt og synes ikke jeg selv kan lave en der smager ligeså godt og bliver sprød

Anmeld

25. februar 2012

K&S

Baagøe skriver:

Laura og jeg får af og til tærte til aftensmad - tærte som jeg selv kreerer fra bunden. Nogle af mine bekendte mener dog ikke, at man kan få tærte til aften og nøjes med det

Ja, selvfølgelig kan man det :-) det får vi tit...! 

Anmeld

25. februar 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Jo da !

Anmeld

26. februar 2012

Pige2009

Månsson skriver:

Ja det er det nemlig. Tøm køleskabet i et tærtefad og du har noget der minder om mad he he he

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.