Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: yeps selvfølgelig kan man det.. Min mand elsker når jeg laver lakse tærte og han er altså en man der er madglad og spiser en del, men mæt bliver han nu altid når der er tærte.. Man kan jo altid lave en let salat til hvis man syntes
yeps selvfølgelig kan man det.. Min mand elsker når jeg laver lakse tærte og han er altså en man der er madglad og spiser en del, men mæt bliver han nu altid når der er tærte.. Man kan jo altid lave en let salat til hvis man syntes
Uhm - den variant elsker jeg også med masser af spinat!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnnaKJ skriver: Ummm elsker tærte Kylling og karry tærte, med masser porre og andet lækkert Og så plejer vi at få en eller anden salat til
Ummm elsker tærte Kylling og karry tærte, med masser porre og andet lækkert Og så plejer vi at få en eller anden salat til
Overvejer også af og til salat til
Baagøe skriver: Laura og jeg får af og til tærte til aftensmad - tærte som jeg selv kreerer fra bunden. Nogle af mine bekendte mener dog ikke, at man kan få tærte til aften og nøjes med det Hvad siger I? Kan man få tærte til aften
Laura og jeg får af og til tærte til aftensmad - tærte som jeg selv kreerer fra bunden. Nogle af mine bekendte mener dog ikke, at man kan få tærte til aften og nøjes med det
Hvad siger I? Kan man få tærte til aften
Selvfølgelig kan man da det
Baagøe skriver: Uhm - den variant elsker jeg også med masser af spinat!
Vi bruger så porre og dild i stedet da jeg ikke kan tåle spinat
Men ja den er et sikkert hit ved de fleste
spj skriver: Ja da, elsker tærte. Er bare så dårlig til at finde på hvad der skal i og lave det. Så hvis i har nogle opskrifter modtages de gerne med kyshånd
Ja da, elsker tærte. Er bare så dårlig til at finde på hvad der skal i og lave det. Så hvis i har nogle opskrifter modtages de gerne med kyshånd
Laks og spinat
Kylling og grøntsager
Oksekød og grøntsager
Dinna88 skriver: Det handler jo bare om at lave en tærte der mætter, så er det da bedre end f.eks. rugbrødsmadder. Jeg spiser ikke kød, så her laver vi den oftest med porre, majs og tomat, og så en super grov bund. Med salat til. Ellers har vi et par gange lavet en med spinat, gulerod og røget laks
Det handler jo bare om at lave en tærte der mætter, så er det da bedre end f.eks. rugbrødsmadder.
Jeg spiser ikke kød, så her laver vi den oftest med porre, majs og tomat, og så en super grov bund. Med salat til.
Ellers har vi et par gange lavet en med spinat, gulerod og røget laks
Ja, det er også min holdning Elsker bare en god grøntsagstærte
Kamulla skriver: det kan man da SAGTENS... ville ikke spise det til andet end afstensmad lavede denne lækre sag i torsdags... mums siger jeg bare
det kan man da SAGTENS... ville ikke spise det til andet end afstensmad
lavede denne lækre sag i torsdags... mums siger jeg bare
Den ser virkelig lækker ud Er det med fetaost på toppen?
Kamulla skriver: ikke i min verden da... for ville ikke kunne spise noget bagefter.. så = hovedret for mig men suppe er også aftensmad og ikek forret her i mit hjem.. fyyyyyy
ikke i min verden da... for ville ikke kunne spise noget bagefter.. så = hovedret for mig
men suppe er også aftensmad og ikek forret her i mit hjem.. fyyyyyy
Ja, uhm suppe!
LunaLykke skriver: Det kan man da sagtens Du kan eventuelt lave salat og dressing til hvis det er
Det kan man da sagtens Du kan eventuelt lave salat og dressing til hvis det er
Ja, god idé med salaten
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128