Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Deler du opskriften ?
Deler du opskriften ?
jamen tog bare noget fra køleskabet.. jeg har googlet grovtærtedej, og brugt en opskrift derfra.. der er tynde skiver kartofler, fint skåret porre, broccoli og feta.. og så æggemassen over og i ovnen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dinna88 skriver: Det er bare sådan det EGENTLIG er - vi følger det skam heller ikke herhjemme, crimeriders Vi spiser tit suppe og tærte, og bliver MÆTTE!
Det er bare sådan det EGENTLIG er - vi følger det skam heller ikke herhjemme, crimeriders Vi spiser tit suppe og tærte, og bliver MÆTTE!
hehe.. underlige regler nogen laver... hvem har egentlig bestemt det???
men ja lever ikke efter normen
ja da sagtens.. og så med en lækker salat til...
vil dog ikke mene man kan spise æbleskiver eller pandekager(dem med sukker) til aftensmad
Kamulla skriver: hehe.. underlige regler nogen laver... hvem har egentlig bestemt det??? men ja lever ikke efter normen
Jamen, øøøøøh, haha. Bummelum. det ved jeg ikke lige!!
Det behøver man heller ikke
CJK skriver: Det kan man altså sagtens, hvis man kan få pandekager med is til aftensmad kan man også få tærte
Det kan man altså sagtens, hvis man kan få pandekager med is til aftensmad kan man også få tærte
Ha ha0 Good point Jeg laver tærten med fuldkornsdej og forskellige grøntsager. Af kød bruger jeg enten laks, kylling eller hakket oksekød
Mamalou skriver: Æggekage er så godt! Jeg kommer af og til kartofler i, det er guf!
Æggekage er så godt! Jeg kommer af og til kartofler i, det er guf!
Ja, samme her - det mætter nemlig godt
LykkeB skriver: Vi fik hjemmelavede tærte til aften og det får vi tit
Vi fik hjemmelavede tærte til aften og det får vi tit
Smager jo bare super godt med lidt revet ost på toppen
pemiro skriver: Herhjemme får vi tit tærte til aftensmad, med lid forskelligt indhold, alt efter humør. Tærtedejen er hjemmelavet og lidt grov i det, så den mætter jo a h til Vi får salat ved siden af, og min voksne mand på 2 m og 110 kg bliver altså mæt. Vi har til to dage i sådan en tærteform! Så det kan man snildt
Herhjemme får vi tit tærte til aftensmad, med lid forskelligt indhold, alt efter humør. Tærtedejen er hjemmelavet og lidt grov i det, så den mætter jo a h til
Vi får salat ved siden af, og min voksne mand på 2 m og 110 kg bliver altså mæt. Vi har til to dage i sådan en tærteform! Så det kan man snildt
Tak! Ja, jeg laver også en fuldkornsdej og så med forskelligt fyld i form af grøntsager og kød
MelikkazMoar skriver: mh jo.. og især Poretærte
mh jo.. og især Poretærte
Hi hi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128