Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Før morgenmad selvfølgelig
Man børster dem jo for at beskytte tænderne, derfor gør man det før man spiser...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Laijona Äiti skriver: Men man skal vel beskytte før det kommer noget i munden?
Men man skal vel beskytte før det kommer noget i munden?
Kan ikke se, der skulle være noget at beskytte imod. Jeg børster tænder som det sidste inden jeg går i seng og børster så tænder igen efter morgenmaden
Baagøe skriver: Kan ikke se, der skulle være noget at beskytte imod. Jeg børster tænder som det sidste inden jeg går i seng og børster så tænder igen efter morgenmaden
Ja, det gør jeg også selv. Men tandlægen har sagt til mig at man skal børste før morgenmad.
Jeg har stemt blankt, fordi jeg børster tænder både før og efter morgenmaden. Maden smager mærkeligt, hvis ikke jeg børster tænder før.
Jeg spiser ikk morgenmad.
Jeg hader smagen i munden, når man lige står op, så det første jeg gør om morgenen er at børste tænder
Gigl skriver: Jeg hader smagen i munden, når man lige står op, så det første jeg gør om morgenen er at børste tænder
Samme her
Jeg har stemt blankt da jeg slet ikke spiser morgenmad Jeg skal have været vågen i en små 5 timer før jeg kan spise..
Undre mig over der er nogen der har svaret de slet ikke børster tænder?!
Laijona Äiti skriver: Ja, det gør jeg også selv. Men tandlægen har sagt til mig at man skal børste før morgenmad.
Besynderligt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128