Hvornår børster du tænder om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2012

Silja&Noam

før... det er det første jeg gør når jeg står op! morgenånde er det klammeste jeg ved og jeg børster jo heller ik tænder efter de andre måltider så hvorfor vente  og det kan jeg ik se noget unaturligt i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Dinna88

Jeg gør det efter. Men har jeg travlt, og må nuppe min morgenmad på vejen, så gør jeg det før. Jeg gør det efter af to årsager:

- havregrød + mint = 

- spiser jeg brød til morgenmad, så fjerner jeg alle de rester der sidder i tænderne. Har super dybe kindtænder

Anmeld

25. februar 2012

Clisolka

Før! Jeg skal have været oppe i et par timer før jeg kan spise morgenmad 

Anmeld

25. februar 2012

Lone Jakobsen

jeg børster tænder efter, men min mand gør før

Anmeld

25. februar 2012

bettinaLundstrøm

Silas&Mille skriver:

børster tænder inden morgenmaden.

men spiser også først morgenmad når jeg har været oppe i et par timer

samme her

Anmeld

25. februar 2012

Kamulla

efter morgenmad.. ellers smager den ikke rigtigt

Anmeld

26. februar 2012

Pige2009

Laijona Äiti skriver:

Hvorfor er alt andet unaturligt?

Kan huske skoletandlægen sagde det skulle være før, men jeg synes at smagen af mad efterfølgende er forfærdelig, så jeg gør det også efter.

Jeg fik at vide efter. Synes da, det er mest naturligt at børste alle urenhederne væk efter maden

Anmeld

26. februar 2012

lio

Baagøe skriver:

Jeg fik at vide efter. Synes da, det er mest naturligt at børste alle urenhederne væk efter maden

Men man skal vel beskytte før det kommer noget i munden?

Anmeld

26. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har også lært at man skal gøre det før morgenmaden, da snavs ikkke kan sætte sig fast i rene tænder, men omvendt synes jeg også at det er lidt underligt gå ud af døren med 'beskidte' tænder (læs: uden af børste tænder efter morgenmaden), og omvendt, synes jeg også det er mærkeligt at børste tænder 2 gange hver morgen (og det gør jeg heller aldrig).

Jeg mangler at komme ind i en rutine med at børste om morgen men jeg kan ikke bestemme mig for om det skal være før eller efter morgenmaden, og derfor er det lidt forskelligt fra dag til dag.

Anmeld

26. februar 2012

JH12

Efter morgenmad, så man kan bøste madresterne væk, så man kommer ud af døren med en ren mund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.