Hvornår børster du tænder om morgenen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

MelikkazMoar

jeg gør efter , manden gør inden.. og jeg synes det er sjovt at han gør det først ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Ka+Ma=Be

Anonym skriver:

Super enkelt spørgsmål: hvornår børster du tænder på dig selv om morgenen - eller gør du det overhovedet?

Efter morgenmad! Jeg kan slet ikke klare at spise, når jeg lige har børstet tænder!

Anmeld

24. februar 2012

lukasmor

Efter.. Hader toastbrød-mint-smag

Anmeld

24. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har svaret blankt da jeg ikke spiser morgenmad.

Hvis det sker er det i weekend, hvor det er slået sammen med frokosten og ellers hvis jeg spiser formiddagsmad sammen med en veninde, men så har jeg børstet tænder inden..
Det er obligatorisk inden døren ud til åbnes !

Anmeld

24. februar 2012

lycly

Jeg har stemt efter, for det gør jeg i øjeblikket da jeg er på barsel og spiser morgenmad herhjemme. Når jeg arbejder, spiser jeg først morgenmad en time efter jeg er mødt, så der børster jeg tænder inden

Anmeld

24. februar 2012

Fam. Madsen

jeg har stemt blank.

da jeg både børster før og efter morgenmaden

Anmeld

24. februar 2012

Miin'Baby'Mus

Jeg børster faktisk tit både før og efter morgenmad, syntes tit jeg har en grim smag i munden efter al den savlen om natten  Haha...  Og så skal der selvfølgelig børstes tænder når morgenmaden er spist 

Anmeld

25. februar 2012

Fenja09

Har svaret før, men jeg gør det faktisk både før og efter. Det er fuldstændig naturligt for mig, at jeg børster tænder når jeg står op, men jeg spiser heller ikke lige efter jeg er stået op, der kan godt gå nogle timer. 

/Fenja

Anmeld

25. februar 2012

twinboys

Anonym skriver:

Super enkelt spørgsmål: hvornår børster du tænder på dig selv om morgenen - eller gør du det overhovedet?

Efter morgenmad...

Anmeld

25. februar 2012

Anonym trådstarter

Tak for alle jeres svar. Der er vist flest der gør det efter, og så er der ca. 10 % der slet ikke gør det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.