babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

K&S

Maja_4000 skriver:

Hvis vi havde haft have , havde vi brugt den meget ! Men vi brugte den kun når vi var ude og kun det første år (fordi den blev stjålet ) .. Nu bruger vi en app i stedet , hvis Caroline skal sove når vi er ude

Vi havde den fra Ikea til 200 kr

Hvad er det for en app? Jeg glemmer tit alarmen, når vi tager nogle steder hen :-) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2012

Koen.

Her ville vi ikke kunne leve uden, den er guld værd

Anmeld

25. februar 2012

Maja_4000

K&S skriver:

Hvad er det for en app? Jeg glemmer tit alarmen, når vi tager nogle steder hen :-) 

Der er mange

Vores hedder Baby Monitor og er ganske gratis Den virker rigtig godt ! Den har i hvert fald ikke svigtet endnu :b

Den sluger dog en del strøm , så vi har hentet den til begge vores telefoner , så kan vi skifte telefonen ud undervejs , hvis det bliver nødvendigt Det er så smart , at den sender en sms , når telefonen er ved at løbe tør for strøm (; 

Anmeld

25. februar 2012

Mor til Frederic og Freya

EKBJ skriver:

Jeg er MEGET i tvivl om, om vi skal have anskaffet os en babayalarm.. Fik i brugt jeres? og hvor meget? Hvilken en havde i? 

Frederic er 3½ år og vi bruger dem stadig hver evige dag...

Vi har super nova...

Anmeld

26. februar 2012

Pige2009

EKBJ skriver:

Hvordan kan det være du ikke har det?

Hvad skulle jeg bruge den til?

Anmeld

26. februar 2012

JeNoVa

Jeg har selv to (tre børn), og de bliver brugt flittigt hver eneste dag og nat. Det kommer nok an på, hvordan dit hjem er indrettet, hvor baby skal sove, og hvor meget du kan høre på afstand.

Anmeld

26. februar 2012

Mother-love

Jeg har stemt blankt. For self er den ikke livsnødvenidig. Men rar at have. Vi har brugt vores rigtig meget og bruger den stadig når isabella er syg.
Men du kan jo lade være med at købe en i første omgang og så se om det er noget du synes vil gøre det nemmere for dig at have og så først købe en der? I gamle dage havde man jo ikke babyalarmer og der fungerede det jo.
Den er bare rigtig rart at have fordi man ikke behover og skal rende og lytte efter om baby græder. For den mindste lyd der er så kan man jo høre det i alarmen. Men man kan jo sagtens købe en brugt til billige penge eller en fra ikea eller lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.