babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Pige2009

EKBJ skriver:

Jeg er MEGET i tvivl om, om vi skal have anskaffet os en babayalarm.. Fik i brugt jeres? og hvor meget? Hvilken en havde i? 

Jeg har overhovedet ikke brugt babyalarm - synes den var unødvendig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Mor Christa

Kunne så absolut ikke leve uden babyalarm! vi bruger den HVER gang han sover.. Både om dagen i barnevognen og om natten så man er sikker på at vågne når/hvis han gvågner.. Vi bruger den stadig selvom han  er 14 måneder gammel.. 
Kunne slet ikke forestille mig ikke at have en hehe.
Vi har Neon nate modellen http://www.babytorvet.dk/shop/neonate-babyalarm-bc5000a-1667p.html den der  

Anmeld

24. februar 2012

EKBJ

Baagøe skriver:

Jeg har overhovedet ikke brugt babyalarm - synes den var unødvendig

Hvordan kan det være du ikke har det?

Anmeld

24. februar 2012

Aagaard

Jeg ville ALDRIG undværer vores!
Vi bruger den når hun sover i barnevognen 4 gange om dagen og hvis vi har gæster og lukker døren ind til hende når hun sover om aftenen så vi kan høre hende og hun alligevel kan sove for os.

Jeg bruger den også når vi er ude - den giver meget trykhed!

Vi har været heldige at arve en gammel model af super nova, men vi havde gladeligt givet de 1500 en ny koster

Anmeld

24. februar 2012

Ka+Ma=Be

Jeg er MEGET i tvivl om, om vi skal have anskaffet os en babayalarm.. Fik i brugt jeres? og hvor meget? Hvilken en havde i? 

Jeg tror det kommer meget an på, hvad man lige er for nogle mennesker! Men jeg synes bare den er sindssyg rar! Jeg bruger den, med få undtagelser, hver dag!

Bare nu, hvor lillemanden ligger og sover, kan det være rart at jeg kan lukke døren og sætte alarmen til og sætte mig i stuen   Jeg bruger den også, når han er ude og sove, når jeg er på cafe etc

Jeg er SÅ meget fan af babyalarm

Anmeld

24. februar 2012

EKBJ

Katte87 skriver:

Jeg tror det kommer meget an på, hvad man lige er for nogle mennesker! Men jeg synes bare den er sindssyg rar! Jeg bruger den, med få undtagelser, hver dag!

Bare nu, hvor lillemanden ligger og sover, kan det være rart at jeg kan lukke døren og sætte alarmen til og sætte mig i stuen   Jeg bruger den også, når han er ude og sove, når jeg er på cafe etc

Jeg er SÅ meget fan af babyalarm

Det er utrolig rart og høre andres mening når men er så meget i tvivl:-)

Anmeld

24. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

helt sikkert den er noget vi har og haft MEGET stor glæde af...

vi bor i en 2-værelses lejlighed så havde egentlig ikke regnet med vi ville få brug for en.. men det er altså en STOR lettelse at kunne sætte en film på og stadig være sikker på man hører ham inde i soveværelset når man lukker døren for at han ikke bliver forskrækket over lydene...

den er også rar hvis man f.eks. kan få dem til at sove udenfor i barnevogn...

Anmeld

24. februar 2012

Ka+Ma=Be

EKBJ skriver:

Det er utrolig rart og høre andres mening når men er så meget i tvivl:-)

JA, det kan jeg godt forstå  

Tror det er en god ide, at tænke over i hvilke situationer, du godt kunne mangle den og så se om det er det værd

Anmeld

24. februar 2012

Ka+Ma=Be

helt sikkert den er noget vi har og haft MEGET stor glæde af...

vi bor i en 2-værelses lejlighed så havde egentlig ikke regnet med vi ville få brug for en.. men det er altså en STOR lettelse at kunne sætte en film på og stadig være sikker på man hører ham inde i soveværelset når man lukker døren for at han ikke bliver forskrækket over lydene...

den er også rar hvis man f.eks. kan få dem til at sove udenfor i barnevogn...

Sådan havde jeg det også! Jeg havde en forestilling om, at jeg ville bruge den, når han sov ude og måske når jeg var på cafe og sådan, da vi også bor i en 2 værelses lejlighed.

Men jeg bruger den hver dag, når han sover, når vi er ude... ja hele tiden Det er bare rart at have den!

Anmeld

24. februar 2012

EKBJ

Katte87 skriver:

JA, det kan jeg godt forstå  

Tror det er en god ide, at tænke over i hvilke situationer, du godt kunne mangle den og så se om det er det værd

Tror jeg vi må gøre:-) vi kan vel altid ønske os en

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.