babyalarm?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor vigtig er en baby alarm? Fik du brugt din?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.269 visninger
26 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

EKBJ

Jeg er MEGET i tvivl om, om vi skal have anskaffet os en babayalarm.. Fik i brugt jeres? og hvor meget? Hvilken en havde i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

B&J

vi brugte den kun det første ½år især når han var inde eller ude og sove så kunne vi høre om han var vågen.. nu er det meget nemmer for nu blaffer han med armene også ved vi han er vågen

Anmeld

24. februar 2012

EKBJ

B&J skriver:

vi brugte den kun det første ½år især når han var inde eller ude og sove så kunne vi høre om han var vågen.. nu er det meget nemmer for nu blaffer han med armene også ved vi han er vågen

De er jo dyre sådan nogle babyalarmer.. er det spil af penge at anskaffe sig en?

Anmeld

24. februar 2012

Maja_4000

Hvis vi havde haft have , havde vi brugt den meget ! Men vi brugte den kun når vi var ude og kun det første år (fordi den blev stjålet ) .. Nu bruger vi en app i stedet , hvis Caroline skal sove når vi er ude

Vi havde den fra Ikea til 200 kr

Anmeld

24. februar 2012

forår

Jeg ville ikke ha kunne leve uden babyalarmen

Anmeld

24. februar 2012

EKBJ

forår skriver:

Jeg ville ikke ha kunne leve uden babyalarmen

Den er simpelthen bare uundværelig? 

Anmeld

24. februar 2012

Troldemommi

vi bruger vore flere gange hver dag, både når hun sover ude i barnevognen om formiddagen og eftermiddagen og vi bruger den også om natten for bedre at kunne høre hende hvis hun kalder :-)

Jeg ville ikke kunne leve uden vores alarm, syntes den giver så meget tryghed

Anmeld

24. februar 2012

B&J

EKBJ skriver:

De er jo dyre sådan nogle babyalarmer.. er det spil af penge at anskaffe sig en?

vi købte en brugt den kostede 300kr og den var super god og kunne rakke langt

Anmeld

24. februar 2012

Rsa

Vi bruger vores hver eneste dag - det kommer lidt an på hvordan man er som person,mon man har behovgror en eller ej.

Vi bor på 3 sal og vores datter sover ude, vi kan ikke høre hende og bruger derfor alarmen. Jeg har brugt den i forbindelse med når vi harbesøget andre, været på cafe eller andet, hvor min datter har stået udennfor og sovet - så er jeg rolig og behøver ikke atlkigget til hende hver 10.min

Vi har fællesvaskeri i kælderen, sover min datter inde, bruger jeg også her alarmen når jeg er nød til at gå fra hende for at hente vasketøj.

Om natten har vi alarm på hende, da vores værelser er et stykke fra hinanden og for at vi ikke alle vækker hinanden, lukker døren til min dattersværelse.

Det gør mig rolig 

Anmeld

24. februar 2012

EKBJ

Monica P skriver:

vi bruger vore flere gange hver dag, både når hun sover ude i barnevognen om formiddagen og eftermiddagen og vi bruger den også om natten for bedre at kunne høre hende hvis hun kalder :-)

Jeg ville ikke kunne leve uden vores alarm, syntes den giver så meget tryghed

Man kan vel anskaffe sig en når man ved hvordan den bette er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.