Hvilken babyalarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

LilleLene

Katte87 skriver:

Jeg har en Super nova D7 Jeg er virkelig glad for den - den er alle pengene værd.

Grunden til, at jeg valgte den, var fordi flere jeg kender med børn har været igennem alle de billige. De er alle endt med super novaen og konkluderede, at de lige så godt kunne have brugt pengene fra start Jeg skal ikke kunne sige, om andre er lige så gode, for jeg tog bare den dyre fra start!

Men under alle omstændigheder opfylder den alle krav - der er minimal støj, den har en virkelig lang rækkevidde, man kan stille på mange ting såsom frekvens og følsomhed etc. Ja jeg er i hvert fald fan

... nå ja - og så har den en klips bagpå, så man kan sætte den fast i barnevognen

Hvor lækkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

LilleLene

Camulla skriver:

De er også uundværlige hvis man f.eks. er på cafe eller lign. inde i byen og baby sover udenfor...

pæcis det er også det jeg tænker

Anmeld

24. februar 2012

modesty

Camulla skriver:

De er også uundværlige hvis man f.eks. er på cafe eller lign. inde i byen og baby sover udenfor...

Jeg ville ikke kunne undvære min. Bruger den dagligt når jeg er inde i byen.

Anmeld

25. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Wampires skriver:

overhovedet ikke... der er alm. støj af luftcirkuleringen pga udsugning hvis man holder den op til øret... men det er ikke noget man hører når den bare står

Kan være jeg ska ha byttet min så, for den gør det tit...

men står jeres tændt 24/7?

Anmeld

25. februar 2012

l.kjoeller

Hej piger

Hvilken babyalarm har i / kan i anbefale, Hvorfor?

Og så gerne prisen på den

jeg har valgt at købe en neo nate BC5000A til 999 på elgiganten.dk

Basseret på andres erfaringer, det faktum der er lithium genopladelige batterier i begge enheder, og temperatur føler i.

Anmeld

25. februar 2012

LilleLene

l.kjoeller skriver:

jeg har valgt at købe en neo nate BC5000A til 999 på elgiganten.dk

Basseret på andres erfaringer, det faktum der er lithium genopladelige batterier i begge enheder, og temperatur føler i.

okay tak

Anmeld

25. februar 2012

female

Vi har netop købt en supernova (1.299 kr).

Vi har valgt den ud fra strålingsniveauet og fordi vi har hørt, at den skulle være meget driftsikker. 

Eftersom vi ikke har en baby endnu, kan jeg ikke sige, om den også faktisk virker

Anmeld

25. februar 2012

female

Vi har valgt den ud fra strålingsniveauet og fordi vi har hørt, at den skulle være meget driftsikker. 

Eftersom vi ikke har en baby endnu, kan jeg ikke sige, om den også faktisk virker

Anmeld

25. februar 2012

female

Anmeld

25. februar 2012

LilleLene

female skriver:

hehe nej det bliver nok lidt svært

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.