Hvilken babyalarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Wampires skriver:

Vgåhavi har en Phillips Avent.. den er supergod...

kostede 899 kr. hos El-giganten...

Den har et nattelys og lidt musik man kan tænde for inde hos barnet... den kan virke både på batteri og med ledning så den kan bruges overalt

den er ikke vildt følsom med lyden men til gengæld er den konstant aktiveret så man ved med det samme der er nogen der er vågne i den anden ende... man kan indstille både lyd og sensitivitet for mikrofonen... den bipper i forældredelen hvis der ikke er fobindelse til babydelenog blinker med et rødt lys...

Vi har den sanne herhjemme og er generelt glade for den, men synes den lige pludselig støjer utrolig meget i den del der lytter, nogen gange lyder det næsten som om for står en støvsuger og køre hele tiden i den anden ende selvom der er helt stille, men det hjælper hvis vi genstarter den.

Har i samme problem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

mortilnoahogmelina

Vi har super nova alermer . Og er vildt glad for dem de virker vi kan se hvor varmt det er i vognen øh de er bare super .
Men os i den dyre ende 1299 kr .

Synes klart man skal videre hvad man skal bruge dem til .
Om det bare er til en gang imellem eller hver dag .

Vi boede i lejlighed i starten og brugte dem faktisk sjældent fordi jeg ikk ønskede at han skulle sove ude når vi boede på 2 sal . Man er vel pylder mor .

Anmeld

24. februar 2012

Bonita

Jeg har den fra ikea. Den fungere upåklageligt og så koster den kun 199 kr.

Anmeld

24. februar 2012

LilleLene

Pernille08 skriver:

Vi har super nova alermer . Og er vildt glad for dem de virker vi kan se hvor varmt det er i vognen øh de er bare super .
Men os i den dyre ende 1299 kr .

Synes klart man skal videre hvad man skal bruge dem til .
Om det bare er til en gang imellem eller hver dag .

Vi boede i lejlighed i starten og brugte dem faktisk sjældent fordi jeg ikk ønskede at han skulle sove ude når vi boede på 2 sal . Man er vel pylder mor .

hehe okay

Anmeld

24. februar 2012

LilleLene

Bonita skriver:

Jeg har den fra ikea. Den fungere upåklageligt og så koster den kun 199 kr.

Fedt at vide

Hvor lang afstand kan den tage ?

Anmeld

24. februar 2012

FamilienSørensen

LilleLene skriver:

Hej piger

Hvilken babyalarm har i / kan i anbefale, Hvorfor?

Og så gerne prisen på den

Hejsa!

Godt du spørger, for det er virkelig en kæmpe jungle.

Når I er på jagt efter baby alarmer, er det en god ide at sætte jer ned og prøve at finde ud af hvad jeres behov er, for de kan fås for 250 kr og op til 1600( er den dyreste vi har set ).

Vi har Neonate, det var meget vigtigt for os, at det var en alarm med meget lav strålings niveau, en alarm hvor vi kunne se temperatur, hvor der var en lille skærm, hvor vi kunne klatlade, og den skulle helst sige noget så snart noget var galt ( vi er som du kan høre, første gangs forældre )  Men den kostede så også 1600 hos Ønskebørn.

Held og lykke og forresten tillykke med graviditeten

Anmeld

24. februar 2012

modesty

Købte IKEAs og efter et par oplevelser med grædende baby fordi alarmen bare SLET ikke virkede, og kun kunne skratte når den rent faktisk virkede, smed vi l*rtet i skraldespanden og købte NeoNate i Elgiganten for 800 kr.

SUPER gode. På størrelse med en mobiltelefon i modsætning til de der mursten som nogle fra min mødregruppe render rundt med ;-) Meget lydfølsomme, og lydfølsomheden kan skrues op og ned. Lav stråling. Temperaturmåleren er ret præcis (har hørt at andre mærker kan være meget upræcise). De kan sjatlades i modsætning til SuperNova og Philips Avent. 

Jeg kan se at en herover har betalt 1600 kr. Det undrer mig... Måske det er en anden model.

EDIT: Den er sat op til 999 kr. i Elgiganten nu, kan jeg se. Men stadig billigere og mindre end andre af de populære mærker :-)

Anmeld

24. februar 2012

Rsa

Vi har en padwico 903, den har fungeret rigtig godt og kan alt det vi har brug for - volume styrke og en vibrator knap i modtager enheden og mere har vi ikke behov For? Den koster 700 på bud ellers er prisen 999 kr. 

Va har tabt vores utallige gange, har sågar formået at vælte et stearinlys nedover den ene modtager. Trods knubs mm. (mange af dem) fungerer den stadig 100%.

Anmeld

24. februar 2012

FamilienSørensen

LilleLene skriver:

Hej piger

Hvilken babyalarm har i / kan i anbefale, Hvorfor?

Og så gerne prisen på den

Hejsa i mit tidligere indslag skrev jeg 1600 hvilket er rygende galt det var 1300 http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/udstyr/babyalarmer/neonate-babyalarm,-5000a/c-23/c-164/p-2344

Anmeld

24. februar 2012

FamilienSørensen

modesty skriver:

Købte IKEAs og efter et par oplevelser med grædende baby fordi alarmen bare SLET ikke virkede, og kun kunne skratte når den rent faktisk virkede, smed vi l*rtet i skraldespanden og købte NeoNate i Elgiganten for 800 kr.

SUPER gode. På størrelse med en mobiltelefon i modsætning til de der mursten som nogle fra min mødregruppe render rundt med ;-) Meget lydfølsomme, og lydfølsomheden kan skrues op og ned. Lav stråling. Temperaturmåleren er ret præcis (har hørt at andre mærker kan være meget upræcise). De kan sjatlades i modsætning til SuperNova og Philips Avent. 

Jeg kan se at en herover har betalt 1600 kr. Det undrer mig... Måske det er en anden model.

EDIT: Den er sat op til 999 kr. i Elgiganten nu, kan jeg se. Men stadig billigere og mindre end andre af de populære mærker :-)

Hejsa. Efter at have læst dit indslag kom jeg til at tænke mig mere om og søgte på nettet den kostede kun 1300 da vi købte den i ønskebørn og ikke de 1600 jeg sagde.. http://www.onskeborn.dk/oenskeboern/udstyr/babyalarmer/neonate-babyalarm,-5000a/c-23/c-164/p-2344

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.