Hvilken babyalarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

EKBJ

LilleLene skriver:

Hej piger

Hvilken babyalarm har i / kan i anbefale, Hvorfor?

Og så gerne prisen på den

Unskyld jeg spørger men hvorfor have en baby alarm? Ved godt den er praktisk.. men har du slet ikke gjort dig tanker om, om du overhovedet har brug for den? :-) (spørger bare) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

chael

Jeg har en super Nova til 1300 kr. Super god og meget tilfreds.

*Camilla

Anmeld

24. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Fru Skovrup skriver:

Vi har den sanne herhjemme og er generelt glade for den, men synes den lige pludselig støjer utrolig meget i den del der lytter, nogen gange lyder det næsten som om for står en støvsuger og køre hele tiden i den anden ende selvom der er helt stille, men det hjælper hvis vi genstarter den.

Har i samme problem?

overhovedet ikke... der er alm. støj af luftcirkuleringen pga udsugning hvis man holder den op til øret... men det er ikke noget man hører når den bare står

Anmeld

24. februar 2012

LilleLene

CJK skriver:

Hejsa!

Godt du spørger, for det er virkelig en kæmpe jungle.

Når I er på jagt efter baby alarmer, er det en god ide at sætte jer ned og prøve at finde ud af hvad jeres behov er, for de kan fås for 250 kr og op til 1600( er den dyreste vi har set ).

Vi har Neonate, det var meget vigtigt for os, at det var en alarm med meget lav strålings niveau, en alarm hvor vi kunne se temperatur, hvor der var en lille skærm, hvor vi kunne klatlade, og den skulle helst sige noget så snart noget var galt ( vi er som du kan høre, første gangs forældre )  Men den kostede så også 1600 hos Ønskebørn.

Held og lykke og forresten tillykke med graviditeten

tak for rådet

Anmeld

24. februar 2012

LilleLene

EKBJ skriver:

Unskyld jeg spørger men hvorfor have en baby alarm? Ved godt den er praktisk.. men har du slet ikke gjort dig tanker om, om du overhovedet har brug for den? :-) (spørger bare) 

baby skal sove ude i barnevogn

Anmeld

24. februar 2012

LilleLene

chael skriver:

Jeg har en super Nova til 1300 kr. Super god og meget tilfreds.

*Camilla

tak for svbaret

Anmeld

24. februar 2012

LilleLene

modesty skriver:

Købte IKEAs og efter et par oplevelser med grædende baby fordi alarmen bare SLET ikke virkede, og kun kunne skratte når den rent faktisk virkede, smed vi l*rtet i skraldespanden og købte NeoNate i Elgiganten for 800 kr.

SUPER gode. På størrelse med en mobiltelefon i modsætning til de der mursten som nogle fra min mødregruppe render rundt med ;-) Meget lydfølsomme, og lydfølsomheden kan skrues op og ned. Lav stråling. Temperaturmåleren er ret præcis (har hørt at andre mærker kan være meget upræcise). De kan sjatlades i modsætning til SuperNova og Philips Avent. 

Jeg kan se at en herover har betalt 1600 kr. Det undrer mig... Måske det er en anden model.

EDIT: Den er sat op til 999 kr. i Elgiganten nu, kan jeg se. Men stadig billigere og mindre end andre af de populære mærker :-)

okay tak for rådet

Anmeld

24. februar 2012

LilleLene

Rsa skriver:

Vi har en padwico 903, den har fungeret rigtig godt og kan alt det vi har brug for - volume styrke og en vibrator knap i modtager enheden og mere har vi ikke behov For? Den koster 700 på bud ellers er prisen 999 kr. 

Va har tabt vores utallige gange, har sågar formået at vælte et stearinlys nedover den ene modtager. Trods knubs mm. (mange af dem) fungerer den stadig 100%.

ej hvor lækkert

Anmeld

24. februar 2012

Ka+Ma=Be

Hej piger

Hvilken babyalarm har i / kan i anbefale, Hvorfor?

Og så gerne prisen på den

Jeg har en Super nova D7 Jeg er virkelig glad for den - den er alle pengene værd.

Grunden til, at jeg valgte den, var fordi flere jeg kender med børn har været igennem alle de billige. De er alle endt med super novaen og konkluderede, at de lige så godt kunne have brugt pengene fra start Jeg skal ikke kunne sige, om andre er lige så gode, for jeg tog bare den dyre fra start!

Men under alle omstændigheder opfylder den alle krav - der er minimal støj, den har en virkelig lang rækkevidde, man kan stille på mange ting såsom frekvens og følsomhed etc. Ja jeg er i hvert fald fan

... nå ja - og så har den en klips bagpå, så man kan sætte den fast i barnevognen

Anmeld

24. februar 2012

Camulla

EKBJ skriver:

De er også uundværlige hvis man f.eks. er på cafe eller lign. inde i byen og baby sover udenfor...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.