jeg er rigtigt bange og har været det meget de sidste par dage når min kæreste har været på arbejde og jeg er alene med vores søn på 6 måneder, jeg prøver ikke at fokusere på det, men det er svært når jeg ikk altid selv er bevidst om at jeg hyperventilere, og tilsidst er jeg ved at besvime af det, jeg frygter at besvime mens jeg er alene med ham, pyha, godt jeg har en psykolog at snakke med, og skal muligvis have noget angst dæmpende over i en periode, jeg syntes det er hårdt for ligenu er det svært at holde hovedet koldt, når jeg føler at jeg konstant skal fokusere på min vejrtrækning , jeg tror det er efter at jeg er blevet mor at det har udviklet sig mere fordi folk jeg snakkede med før daffede ret hurtigt og jeg blev meget alene , det har åbenbart først påvirket mig sådan rigtigt nu og det er jeg rigtigt ked af, for det er også svært at erkende man har et problem, specielt også fordi jeg har været i komunens søgelys, har dog bevist at jeg er en god mor og at er en mønsterbryder i familien, og ved godt jeg er en god mor, men har bare frygten om at de vil tage min søn, selvom jeg også godt ved de ikke gør det, men det er altså svært at slippe når man har angst, er glad for at jeg står frem nu, håber bare at jeg snart kan få lidt ro i mit sind, og glæder mig til at jeg skal igang engang i marts så jeg kan komme ud blandt andre, det bliver svært men er ikke i tvivl om at det er det rette og at det er det der skal til for at ''slippe'' min angst.. sorry det blev langt men har bare brug for at tale ud om det.
Anmeld