Er du heste-pige?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

...,

anja89 skriver:

Jeg har ikke selv hest, men da jeg var gravid med min ældste red jeg rigtig meget(hjalp hos en der havde heste) og sidste gang jeg var på ryggen af en hest var 4 dage før jeg fødte

Desværre måtte jeg stoppe da kort efter jeg havde født, men det var fordi jeg blev enlig og ikke havde kørekort

Jeg har et stort ønske om at starte igen, men jeg kan ikke rigtig finde et sted i københavn som ikke er alt for dyrt

Men nu er min ældste datter (4 år) blevet bidt af en hest og går til redning hver søndag

det må også være svært at få tid til som enlig mor.. Ihh hvor hyggeligt med din datter, så får du måske også stillet lysten lidt der -selvom det self ik er helt det samme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Mor til Magnus

Jeg har heste, 3 stk (venter føl om en månede og så er der forhåbenligt 4)

Jeg rider pt. 5 gange om ugen, er i 15. uge nu. Red under min graviditet med Magnus indtil jeg ikke kunne komme op mere...

Da jeg havde fået Magnus, ved aku kejsersnit, red jeg 8 uger efter. Magnus sov 2-3 timer i streg så jeg red 2 heste imens han sov, og så sad han i barnevognen og kiggede på at mor striglede og ordnede bokse.

Det skal siges at jeg prioriterer hestene meget højt, og lever for dressuren Og heldigvis støtter min mand op, for det er jo en tidsrøver...

Anmeld

24. februar 2012

...,

Mor til Magnus skriver:

Jeg har heste, 3 stk (venter føl om en månede og så er der forhåbenligt 4)

Jeg rider pt. 5 gange om ugen, er i 15. uge nu. Red under min graviditet med Magnus indtil jeg ikke kunne komme op mere...

Da jeg havde fået Magnus, ved aku kejsersnit, red jeg 8 uger efter. Magnus sov 2-3 timer i streg så jeg red 2 heste imens han sov, og så sad han i barnevognen og kiggede på at mor striglede og ordnede bokse.

Det skal siges at jeg prioriterer hestene meget højt, og lever for dressuren Og heldigvis støtter min mand op, for det er jo en tidsrøver...

Super dejligt at høre!! Jeg elsker dressur og vil bare på ingen måde undvære det ... selvfølgelig baby ska da bare være med i hestelivet fra start, hvis det kan lade sig gøre for dig kan det vel også for mig

Anmeld

24. februar 2012

anja89

Malene :0) skriver:

det må også være svært at få tid til som enlig mor.. Ihh hvor hyggeligt med din datter, så får du måske også stillet lysten lidt der -selvom det self ik er helt det samme

Ja lidt gør jeg

Men  nu har jeg heldigvis fundet mig en sød kæreste som gerne vil tage pigerne vis jeg finder et sted at ride

Så er det bare det med et sted hvor det ikke er helt små heste og ikke for dyrt

Ind til videre har jeg ikke fundet noget..

Håber meget at du kan få det til at hænge sammen med en baby for det er en dejlig hobby

Anmeld

7. maj 2012

Sandko

Nu trækker jeg altså lige den her tråd op igen. Det kunne være rart med flere erfaringer. :-)

Vi har netop købt en haflinger hoppe på 4 år, som kommer hjem til os i september. Der er lillepigen knap 3 mdr, så jeg håber da også på at kunne få tid. Nu har jeg heldigvis også jordens dejligste kæreste, som er villig til at støtte mig i det. Jeg kan ikke undvære ridningen i mit liv!

Vi har indgået en aftale om, at min kæreste i hverdagen klarer Lotus to-tre gange om ugen, når Silas er i dagpleje, og ellers tager jeg hen til Luca om aftenen, når de er lagt i seng. Det kan godt være, jeg er optimistisk, men jeg regner altså stærkt med, at det kan lade sig gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.