Er du heste-pige?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.022 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

...,

Hej alle i fantastiske heste piger, håber der er nogen af jer som vil fortælle om hvordan det fungerer for jer at have hest samtidig med at være gravid eller har en lille baby/børn?? Vi ska nemlig til at begynde på projekt baby, glæder mig super meget!! -men er lidt nervøs over hvordan det kommer til at hænge sammen med hesten, som jo klart er en livsstil jeg gerne vil fortsætte med  hvordan er det gået for jer? Knus her fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Hvem?

Malene :0) skriver:

Hej alle i fantastiske heste piger, håber der er nogen af jer som vil fortælle om hvordan det fungerer for jer at have hest samtidig med at være gravid eller har en lille baby/børn?? Vi ska nemlig til at begynde på projekt baby, glæder mig super meget!! -men er lidt nervøs over hvordan det kommer til at hænge sammen med hesten, som jo klart er en livsstil jeg gerne vil fortsætte med  hvordan er det gået for jer? Knus her fra mig

Jeg har heste, er gammel konkurrencerytter, tiden blir (for mig, da min mand er meget lidt hjemme) meget lille, men det blir da til en tur i ny og næ i skoven, ville gerne mere, men det er ikke muligheden li nu, selvfølgelig er jeg ovre ved dem hver morgen og aften for at fodre og lukke ud og ind (har dem herhjemme).

Anmeld

24. februar 2012

pemiro

Jeg har redet hele mit liv, men måtte desværre stoppe da jeg var omkring 3mdr henne. Jeg kunne simpelthen ikke sidde på hesten uden det var ubehageligt i maven desværre. Dog har je en veninde der red til 3 uger før hun fødte (hesten kom på sommergræs på dette tidspunkt, ellers havde hun fortsat), så det er vidst meget individuelt. Så længe du stoler på hesten og det føles okay for dig er der ingen grund til at stoppe mens du er gravid i hvert fald

Anmeld

24. februar 2012

...,

Bondefruen: det må være hyggeligt med hestene hjemme..  er det pga af at manden ikke er meget hjemme, at du ikke får redet mere eller er det generalt bare svært at nå med baby/børn? - håber nu virkelig at jeg når tidspunktet kommer, kan finde tiden..

Anmeld

24. februar 2012

...,

Pemiro: nå for Søren det var da alligevel tidligt i din graviditet, men nu rart at høre at din veninde fortsatte så længe håber også at det kan fungerer når der engang kommer en lille bebs her...

Anmeld

24. februar 2012

ano14316

Jeg har ikke selv hest. Men jeg har redet 2-4 gange om ugen indtil 3 uger før fødsel. Og hvis jeg skal være helt ærlig, så kan jeg stadig ikke helt se hvordan jeg skal komme igang igen. Magnus er nu snart 5 mdr. og jeg har ikke været på ryggen af dyret endnu.

Jeg regner bestemt med at starte igen her til foråret.

Anmeld

24. februar 2012

Hvem?

Bondefruen: det må være hyggeligt med hestene hjemme..  er det pga af at manden ikke er meget hjemme, at du ikke får redet mere eller er det generalt bare svært at nå med baby/børn? - håber nu virkelig at jeg når tidspunktet kommer, kan finde tiden..

Ja, det fordi jeg er meget alene med drengene, og dem kan jeg jo ik li ta med på hesteryg

Men de er med i stalden hver dag

Da jeg ventede nr. 1 red jeg indtil jeg var 8 mdr henne, nr 2 ik så lang henne, da nr et var akut kejsersnit og blev gravid allerede da nr 1 var 3 mdr...

Anmeld

24. februar 2012

...,

Hehe ej det kan jeg godt se er lidt svært

Anmeld

24. februar 2012

anja89

Jeg har ikke selv hest, men da jeg var gravid med min ældste red jeg rigtig meget(hjalp hos en der havde heste) og sidste gang jeg var på ryggen af en hest var 4 dage før jeg fødte

Desværre måtte jeg stoppe da kort efter jeg havde født, men det var fordi jeg blev enlig og ikke havde kørekort

Jeg har et stort ønske om at starte igen, men jeg kan ikke rigtig finde et sted i københavn som ikke er alt for dyrt

Men nu er min ældste datter (4 år) blevet bidt af en hest og går til redning hver søndag

Anmeld

24. februar 2012

...,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.