Er der nogen af jer, der skal på knæ idag? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Zafir

JulieE skriver:

Ja... Totalt fedt!! Vi var til hendes 30 års fødselsdag for 2 uger siden og der snakkede mine forældre og jeg faktisk om, om hun mon kunne finde på det?  Og det kunne hun... Hun havde faktisk ringet og spurgt min far om lov først... So funny!! 

Helt kanoN!!!!!!!!!!!!!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Enirt

Zafir skriver:

Et advarsels frieri hahahah

det kunne være man skulle prøve den strategi, har flere gange meget direkte sagt til min kæreste at han gerne må fri

Men der er ikke sket noget endnu. Nu kan det også være at det er rigeligt med PB lige pt. så må vi tage bryllup senere. Så om 4 år ville nok være passende

Anmeld

24. februar 2012

Kløver

Zafir skriver:

Ja - det er fanmer en flad fornemmelse

Værsko - tag et par handsker eller 24 hehe

Haha ja, så er det da bedre parten siger JA

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

Enirt skriver:

det kunne være man skulle prøve den strategi, har flere gange meget direkte sagt til min kæreste at han gerne må fri

Men der er ikke sket noget endnu. Nu kan det også være at det er rigeligt med PB lige pt. så må vi tage bryllup senere. Så om 4 år ville nok være passende

Du har 2 timer tilbage sveske

Anmeld

24. februar 2012

Enirt

Zafir skriver:

Du har 2 timer tilbage sveske

Ja men synes ikke lige jeg vil gøre det halv snalret og med hans ven som vidne, det var ikke lige det jeg havde tænkt hvis jeg endelig ville gøre det, og tror sådan set også jeg ville få et nej pt

Anmeld

25. februar 2012

Kofoed.

Dot D skriver:

16 år her til sommer 

Hans forældre er ikke gift, så det synes han ikke var nødvendigt.... Mine forældre blev gift med hinanden tre gange, så han mente, det måtte dække for os også

Hehe, men du fik overbevist ham alligevel

Anmeld

25. februar 2012

Kofoed.

Zafir skriver:

Et advarsels frieri hahahah

Ja, hehe. Han må jo selv igang, så han har en deadline

Anmeld

25. februar 2012

Dot D

Kofoed. skriver:

Hehe, men du fik overbevist ham alligevel

Ja eller.... Vi kunne godt blive enige om, at det nok var en fordel at blive gift, når vi nu både har børn og hus sammen.

Så det endte med at blive tungen på vægtskålen

Anmeld

25. februar 2012

Kofoed.

Dot D skriver:

Ja eller.... Vi kunne godt blive enige om, at det nok var en fordel at blive gift, når vi nu både har børn og hus sammen.

Så det endte med at blive tungen på vægtskålen

Det er også det smarteste, men synes nu uanset hvad, at man skal giftes, det er bare noget så mange kvinder/piger drømmer om.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.