Er der nogen af jer, der skal på knæ idag? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Zafir

Dot D skriver:

Ja, det kunne være en god idé fest i gaden, det er jo også kun om knap 9 år

Tom bliver 40 år... om 2 år... og året efter har vi kobberbryllup. Så det er bare 2 år i træk med stor fest

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Dot D

Zafir skriver:

Tom bliver 40 år... om 2 år... og året efter har vi kobberbryllup. Så det er bare 2 år i træk med stor fest

Fester kan der blive mange af vi bliver begge 40 år om tre år, så kommer der et par konfirmationer og kobberbyllup. 

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

Dot D skriver:

Fester kan der blive mange af vi bliver begge 40 år om tre år, så kommer der et par konfirmationer og kobberbyllup. 

Konfirmationer får vi jo nok ingen af, men ved ikke om vi slipper for festen hehe

Meeeen... Så er der jo også MANGE år imellem vores piger, så man har nok lyst til en anledning til en fest til den tid

Anmeld

24. februar 2012

Pige2009

chael skriver:

Nope. Jeg skal aldrig giftes

Gift er noget man tager for ikke at blive det

*Camilla

Agree!

Anmeld

24. februar 2012

Dot D

Zafir skriver:

Konfirmationer får vi jo nok ingen af, men ved ikke om vi slipper for festen hehe

Meeeen... Så er der jo også MANGE år imellem vores piger, så man har nok lyst til en anledning til en fest til den tid

Ja, det er jo sådan noget, man aldrig kan vide. Det kan jo være at vores ikke vil konfirmeres, men så finder vi jo nok på noget andet at feste for

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

Dot D skriver:

Ja, det er jo sådan noget, man aldrig kan vide. Det kan jo være at vores ikke vil konfirmeres, men så finder vi jo nok på noget andet at feste for

Tjooo Tjaaa... altså - hvis de vil konfirmeres fordi de andre gør det, så nægter jeg. hvis de pludselig bliver kristne og kan agumentere for det, så er det fint Så jeg må jo vente at se

Meeeeen... det er jo altså ikke sådan rigtig nemt at blive kristen herhjemme hehe.

Anmeld

24. februar 2012

Dot D

Zafir skriver:

Tjooo Tjaaa... altså - hvis de vil konfirmeres fordi de andre gør det, så nægter jeg. hvis de pludselig bliver kristne og kan agumentere for det, så er det fint Så jeg må jo vente at se

Meeeeen... det er jo altså ikke sådan rigtig nemt at blive kristen herhjemme hehe.

Nej, I "vikinger" holder vel ikke konfirmation, men derfor kan man godt feste

Anmeld

24. februar 2012

Zafir

Dot D skriver:

Nej, I "vikinger" holder vel ikke konfirmation, men derfor kan man godt feste

Vi er jo asatro, så ja... men altså det ahr jo ikke noget at gøre med vores vikingeri

Anmeld

24. februar 2012

Kofoed.

Det er i dag, den 24. februar, det er skuddag...

Nu er vi blevet gift, men jeg nåede at fri til ham tre gange på skuddag... Alle blev "NEJ" så han skylder faktisk 36 par

Så har i da også været sammen noget tid da Hold da op, at han tør sige nej hver gang, hehe.

Anmeld

24. februar 2012

Dot D

Zafir skriver:

Vi er jo asatro, så ja... men altså det ahr jo ikke noget at gøre med vores vikingeri

Nej, det var derfor det kom i " " 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.