Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kofoed. skriver: Så har i da også været sammen noget tid da Hold da op, at han tør sige nej hver gang, hehe.
Så har i da også været sammen noget tid da Hold da op, at han tør sige nej hver gang, hehe.
16 år her til sommer
Hans forældre er ikke gift, så det synes han ikke var nødvendigt.... Mine forældre blev gift med hinanden tre gange, så han mente, det måtte dække for os også
Dot D skriver: Nej, det var derfor det kom i " "
Nej, det var derfor det kom i " "
Zafir skriver: Åkaj Men du kan tro vi kan feste Med eller uden jesus hehe...
Åkaj Men du kan tro vi kan feste Med eller uden jesus hehe...
Kofoed. skriver: Forresten, nej, har ikke friet, men har sagt til peter, at om 4 år, hvis han ikke selv har taget sig sammen, så må jeg jo igang, hehe.
Forresten, nej, har ikke friet, men har sagt til peter, at om 4 år, hvis han ikke selv har taget sig sammen, så må jeg jo igang, hehe.
Hi hi... Lars og jeg har jo været gift i snart 5 år men min bros kæreste har faktisk friet til ham idag... og fået et JA Så vi skal til bryllup næste år en gang
JulieE skriver: Hi hi... Lars og jeg har jo været gift i snart 5 år men min bros kæreste har faktisk friet til ham idag... og fået et JA Så vi skal til bryllup næste år en gang
Maja84 skriver: Jeg skal ikke, da jeg blev gift i lørdags med min elskede, men håber da alle jer som går på knæ, får ja frem for handsker/sokker <3
Jeg skal ikke, da jeg blev gift i lørdags med min elskede, men håber da alle jer som går på knæ, får ja frem for handsker/sokker <3
Zafir skriver: Tut tuuuuut... Fedt!!!
Tut tuuuuut... Fedt!!!
Ja... Totalt fedt!! Vi var til hendes 30 års fødselsdag for 2 uger siden og der snakkede mine forældre og jeg faktisk om, om hun mon kunne finde på det? Og det kunne hun... Hun havde faktisk ringet og spurgt min far om lov først... So funny!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128