Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Camillos skriver: yep i know .. prøver også at være optimistisk... men synes bare min krop gør alt for jeg ikke skal være alt for optimistisk for længe af gangen
yep i know .. prøver også at være optimistisk... men synes bare min krop gør alt for jeg ikke skal være alt for optimistisk for længe af gangen
Puha, håber godt nok snart det letter lidt..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
M (: skriver: Puha, håber godt nok snart det letter lidt..
det ville lette lidt hvis nu gyn gad at lade vær med at have telefonen optaget hele tiden .. argh hader sådan noget.
Camillos skriver: det ville lette lidt hvis nu gyn gad at lade vær med at have telefonen optaget hele tiden .. argh hader sådan noget.
Ja, det er SÅ belastende!
M (: skriver: Ja, det er SÅ belastende!
allerde nu har jeg brugt 14 kr på at ringe forgæves... på 30 min ..
Camillos skriver: allerde nu har jeg brugt 14 kr på at ringe forgæves... på 30 min ..
Ej, det er jo bare mega belastende!!
M (: skriver: Ej, det er jo bare mega belastende!!
mhhhhh.... og en desperat gravid kvinde der prøver at komme igennem er ikke bedere... er så træt jeg har lyst til at opgive nu hehe
Camillos skriver: mhhhhh.... og en desperat gravid kvinde der prøver at komme igennem er ikke bedere... er så træt jeg har lyst til at opgive nu hehe
Hvor længe er der telefontid?
M (: skriver: Hvor længe er der telefontid?
fra 9 - 11 idag ... men telefon tiden er tidsbestilling hos sekretæren, man får ikke lov at snakke med gyn... synes egentlig der burde være 1 time hvor man kunne snakke med gyn om de ting ,,
Jeg vil bare fortælle, at jeg altså også blødte mørkt næsten sort blod, i starten af min graviditet et par gange.. Og min baby er altså inde i maven endnu.
for at din gyn vil se dig idag..
Camillos skriver: fra 9 - 11 idag ... men telefon tiden er tidsbestilling hos sekretæren, man får ikke lov at snakke med gyn... synes egentlig der burde være 1 time hvor man kunne snakke med gyn om de ting ,,
Hm, det er da også underligt, at de ikke har det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128