ihh hvor er det bare uretfærdigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.486 visninger
44 svar
0 synes godt om
24. februar 2012

Camillos

Status : Mørkere og lidt mere brunt blod agtigt når jeg tører mig ... venter sådan set bare på jeg begynder at styrtbløde.. 

håber håber håber min gyn har tid til at se mig idag, sidst da jeg var deroppe sagde hun jeg skulle ringe hvis jeg begyndte at bløde. Nu har jeg så et spørgsmål til jer : Bruntblod agtigt udflåd når jeg tører mig er det nok ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Polkaprik

Åh hvor jeg dog bare føler for dig. Har selv haft mistet 2 gange efter IVF behandling.

Men! Jeg tror måske at grunden til at dit udflåd er blevet mørkere er fordi det er gammelt blod og dermed et godt tegn. Det håber jeg i hvertfald inderligt for dig. Men ring til GU og tag en snak med hende.

Jeg  og venter på en forhåbenlig god update fra dig

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

Polkaprik skriver:

Åh hvor jeg dog bare føler for dig. Har selv haft mistet 2 gange efter IVF behandling.

Men! Jeg tror måske at grunden til at dit udflåd er blevet mørkere er fordi det er gammelt blod og dermed et godt tegn. Det håber jeg i hvertfald inderligt for dig. Men ring til GU og tag en snak med hende.

Jeg  og venter på en forhåbenlig god update fra dig

hvis jeg mister nu er det 5 gang  føj føj!!!! 

Ja men hvor en i hel..... kommer det gamle blod så fra.. jeg forstår det ikke.. når jeg googler bruntblod, er det et faresignal på graviditet uden for livmoderen, og det er jeg ikke .. 

Anmeld

24. februar 2012

Dinsen

Syntes bestemt du ska ringe, så du ka få det tjekket.. sender dig en masse kærlige tanker.. 

Anmeld

24. februar 2012

helle85

Camillos skriver:

Status : Mørkere og lidt mere brunt blod agtigt når jeg tører mig ... venter sådan set bare på jeg begynder at styrtbløde.. 

håber håber håber min gyn har tid til at se mig idag, sidst da jeg var deroppe sagde hun jeg skulle ringe hvis jeg begyndte at bløde. Nu har jeg så et spørgsmål til jer : Bruntblod agtigt udflåd når jeg tører mig er det nok ? 

jeg kan desværrer ikke svare på dit spørgsmål men du få lige et kramda jeg selv ved hvor hårdt det er og så krydser  for at der ikke er noget 

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

Dinsen skriver:

Syntes bestemt du ska ringe, så du ka få det tjekket.. sender dig en masse kærlige tanker.. 

tak

Anmeld

24. februar 2012

UnderCover37

hvor er det uretfærdigt at du ikke kan få en stille, rolig og lykkelig graviditet!

for at det IKKE er et faresignal og at bebs er helt som den skal være - er sikker på at din gynækolog vil se dig hurtigst muligt!!

Anmeld

24. februar 2012

Munder

Øv da!!! Men så længe det ikke er frisk blod, er det jo ikke ensbetydende med at du er ved at miste. Rigtig mange bløder i starten!

Jeg synes klart du skulle afsted, for at få lidt ro i sjælen.

Mange kram til dig!

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

UnderCover34 skriver:

hvor er det uretfærdigt at du ikke kan få en stille, rolig og lykkelig graviditet!

for at det IKKE er et faresignal og at bebs er helt som den skal være - er sikker på at din gynækolog vil se dig hurtigst muligt!!

det håber jeg .. men har skal jo faktisk til scanning på mandag, håber dog ikke hun vil vente til mandag med at kigge så kan jeg gå weekenden over og ha ondt af mig selv... 

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

Munder skriver:

Øv da!!! Men så længe det ikke er frisk blod, er det jo ikke ensbetydende med at du er ved at miste. Rigtig mange bløder i starten!

Jeg synes klart du skulle afsted, for at få lidt ro i sjælen.

Mange kram til dig!

Tak, okay så det er ikke ensbetydende med det er et faresignal, det var da dejligt at vide.. synes det kommer og går som det passer det.. ihvertfald... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.