ihh hvor er det bare uretfærdigt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Camillos

UnderCover34 skriver:

Fortæl sekretæren hvad I har aftalt mht blødning og scanning - er sikker på det også er noteret i journalen!! 

Okay, det håber jeg ... men det er jo ikke frisk blødning, heldigvis.. så håber da også hun mente gammel blødning da jeg snakkede med hende. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

M (:

Camillos skriver:

det håber jeg også ..  

Men mon ikke du får en tid med den historie du har, og når du allerede er i deres system?

Anmeld

24. februar 2012

Munder

Camillos skriver:

Tak, okay så det er ikke ensbetydende med det er et faresignal, det var da dejligt at vide.. synes det kommer og går som det passer det.. ihvertfald... 

Nej, der kan jo også være en lille sprængning på et blodkar ved livmoderen, men få det alligevel tjekket, så du kan få ro på

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

M (: skriver:

Men mon ikke du får en tid med den historie du har, og når du allerede er i deres system?

måske. men når jeg ikke er længere henne er der nok ikke så meget at gøre alligevel.. det hele er nok mest for mit psykiske velbefindende.. 

Anmeld

24. februar 2012

Frejasen

Camillos skriver:

Status : Mørkere og lidt mere brunt blod agtigt når jeg tører mig ... venter sådan set bare på jeg begynder at styrtbløde.. 

håber håber håber min gyn har tid til at se mig idag, sidst da jeg var deroppe sagde hun jeg skulle ringe hvis jeg begyndte at bløde. Nu har jeg så et spørgsmål til jer : Bruntblod agtigt udflåd når jeg tører mig er det nok ? 

Kære du.

Jeg  også for at du bare lige som jeg er en af dem der bløder lidt i grav.

Min første graviditet endte i sa og det startede også med mørkt blod der dog hurtigt blev friskt og ledsaget af stærke mens smarter.

Men min sidste graviditet kom der en del mørkt blod og jeg troede det var slut, men selv om der om morgenen inden jeg skulle akut scannes var en del blod også noget frisk, så var der alligevel et spillevende foster som idag er en skøn og glad lille pige på 1 1/2

Pøj med det

Anmeld

24. februar 2012

L&V

Camillos skriver:

Tak, okay så det er ikke ensbetydende med det er et faresignal, det var da dejligt at vide.. synes det kommer og går som det passer det.. ihvertfald... 

Nej det tror jeg altså heller ikke der behøver være, det havde jeg LANGT hen i graviditeten og Langtid efter fødslen

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

Frejasen skriver:

Kære du.

Jeg  også for at du bare lige som jeg er en af dem der bløder lidt i grav.

Min første graviditet endte i sa og det startede også med mørkt blod der dog hurtigt blev friskt og ledsaget af stærke mens smarter.

Men min sidste graviditet kom der en del mørkt blod og jeg troede det var slut, men selv om der om morgenen inden jeg skulle akut scannes var en del blod også noget frisk, så var der alligevel et spillevende foster som idag er en skøn og glad lille pige på 1 1/2

Pøj med det

håber det går på samme måde for mig .. 

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

Månsson skriver:

Nej det tror jeg altså heller ikke der behøver være, det havde jeg LANGT hen i graviditeten og Langtid efter fødslen

okay 

Anmeld

24. februar 2012

M (:

Camillos skriver:

måske. men når jeg ikke er længere henne er der nok ikke så meget at gøre alligevel.. det hele er nok mest for mit psykiske velbefindende.. 

Men det har, som vi talte om igår, også en kæmpe betydning for graviditeten og den lille spire..

Anmeld

24. februar 2012

Camillos

M (: skriver:

Men det har, som vi talte om igår, også en kæmpe betydning for graviditeten og den lille spire..

yep i know .. prøver også at være optimistisk...  men synes bare min krop gør alt for jeg ikke skal være alt for optimistisk for længe af gangen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.