Negativ men ingen mens..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. februar 2012

Klokkeblomst88

schonert skriver:

testet først positiv 3 uger efter jeg skulle have min mens.. 

held og lykke ;D

Tak for det, jeg håber!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Klokkeblomst88

Cookiemonsteret skriver:

Os ved migi, eller det var faktisk næsten 4 uger og Jeg kunne ikke teste positiv på test , fik taget blodprøve  

Så der kan sagtens gå noget tid får du tester positiv min læge siger mellem 7 og 10 over tid så burde mam kunne teste  

Hold da op 4 uger var godt nok længe!

Men dejligt, at man kan få det testet ved bloprøve så

Anmeld

24. februar 2012

Levi&LilysMor

Klokkeblomst88 skriver:

Jeg håber samme historie sker for mig.

- og sikke en dejlig dreng, at du har fået

Krydser fingre for dig

Ja han er min lille øjesten

Anmeld

24. februar 2012

l.kjoeller

Klokkeblomst88 skriver:

Jeg skulle have haft min menstration i mandags - så testede tirsdag - negativ, onsdag negativ også. Jeg købte derfor en Clearblue digital, som jeg teste med i morges - ikke gravid. Forstår virkelig ikke, hvad der sker med min krop.

Er der andre, som har oplevet dette? Tror I, at jeg kan være gravid, eller kommer mens bare noget senere i denne gang? (Det skal siges, at min cyklus gennem de sidste måneder har været meget ens).

Altså nogle er bare længere om at danne hcg end andre (mig selv inkl. ) men ellers kan det være fordi man så gerne vil være gravid at kroppen er stresset og derfor snyder en. selv prøvet det,, skide irriterende. håber snart du står med en positiv test

Anmeld

24. februar 2012

Klokkeblomst88

l.kjoeller skriver:

Altså nogle er bare længere om at danne hcg end andre (mig selv inkl. ) men ellers kan det være fordi man så gerne vil være gravid at kroppen er stresset og derfor snyder en. selv prøvet det,, skide irriterende. håber snart du står med en positiv test

Jeg har tænkt på, om det mon er mine tanker, som påvirker min krop. Prøver ikke at tænke for meget over det, men den anden dag havde jeg en drøm om gravidetstest! Hmm!

Men tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.