Negativ men ingen mens..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
14 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Klokkeblomst88

Jeg skulle have haft min menstration i mandags - så testede tirsdag - negativ, onsdag negativ også. Jeg købte derfor en Clearblue digital, som jeg teste med i morges - ikke gravid. Forstår virkelig ikke, hvad der sker med min krop.

Er der andre, som har oplevet dette? Tror I, at jeg kan være gravid, eller kommer mens bare noget senere i denne gang? (Det skal siges, at min cyklus gennem de sidste måneder har været meget ens).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. februar 2012

Line8700

Jeg har læst lidt op på det selv, og som hovedregl, skal man vente 3-7 dage, efter forventet mens. dato. med at tage en test.

Håber at du snart tester positiv

Anmeld

24. februar 2012

marieo

tænker at du måske skal vente lidt med at teste, din mens kan jo sagtens nå at komme endnu.

Anmeld

24. februar 2012

LauraL

Jeg testede først positiv 6 dage over tid, så der er håb for dig endnu.... Krydser fingre for dig.... 

Anmeld

24. februar 2012

Levi&LilysMor

Klokkeblomst88 skriver:

Jeg skulle have haft min menstration i mandags - så testede tirsdag - negativ, onsdag negativ også. Jeg købte derfor en Clearblue digital, som jeg teste med i morges - ikke gravid. Forstår virkelig ikke, hvad der sker med min krop.

Er der andre, som har oplevet dette? Tror I, at jeg kan være gravid, eller kommer mens bare noget senere i denne gang? (Det skal siges, at min cyklus gennem de sidste måneder har været meget ens).

Jeg testede negativ i midten/slutningen af januar 2011 , havde haft min sidste mens juleaften 2010, men den sagde negativ, så testede jeg d. 4 februar og der var den bragende positiv

Anmeld

24. februar 2012

Klokkeblomst88

Line8700 skriver:

Jeg har læst lidt op på det selv, og som hovedregl, skal man vente 3-7 dage, efter forventet mens. dato. med at tage en test.

Håber at du snart tester positiv

Tak for svar - jeg håber

Anmeld

24. februar 2012

Klokkeblomst88

LauraL skriver:

Jeg testede først positiv 6 dage over tid, så der er håb for dig endnu.... Krydser fingre for dig.... 

Dejligt at høre - der er stadig et håb så

Anmeld

24. februar 2012

Klokkeblomst88

LevisMor skriver:

Jeg testede negativ i midten/slutningen af januar 2011 , havde haft min sidste mens juleaften 2010, men den sagde negativ, så testede jeg d. 4 februar og der var den bragende positiv

Jeg håber samme historie sker for mig.

- og sikke en dejlig dreng, at du har fået

Anmeld

24. februar 2012

Nolle

Klokkeblomst88 skriver:

testet først positiv 3 uger efter jeg skulle have min mens.. 

held og lykke ;D

Anmeld

24. februar 2012

Cookiemonsteret

schonert skriver:

testet først positiv 3 uger efter jeg skulle have min mens.. 

held og lykke ;D

Os ved migi, eller det var faktisk næsten 4 uger og Jeg kunne ikke teste positiv på test , fik taget blodprøve  

Så der kan sagtens gå noget tid får du tester positiv min læge siger mellem 7 og 10 over tid så burde mam kunne teste  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.