Jer der har lavet pudehjørne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Mette.

bullerbassen skriver:

Ej fedt hjørne , er vild med den Wall stickers  Den er fed

Tak. Det bliver også brugt flittigt. Desværre lever hele træet ikke mere. Emilie rev det ned hun kunne nå en dag hvor hendes mor (mig) faldt i søvn på madrassen, efter en lang nat. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

bullerbassen

Mette. skriver:

Tak. Det bliver også brugt flittigt. Desværre lever hele træet ikke mere. Emilie rev det ned hun kunne nå en dag hvor hendes mor (mig) faldt i søvn på madrassen, efter en lang nat. 

Det er super fint , overvejer om det er det vi skal lave i vores ekstra stue som p.t står gabende tom

Upss det var ikke så godt, ja det kan nå meget på kort tid de kære små sidst havde Silas gang i sukker bøtten i skuffen , ups 

Anmeld

23. februar 2012

LISBETH:-)

Vi har en helt firkantet i skum. Prøv og google skumlageret eller skum madresser så kommer der en hel masse frem og mon ikke der ligger noget i nærheden af dig

Anmeld

23. februar 2012

Janni.

LISBETH:-) skriver:

Vi har en helt firkantet i skum. Prøv og google skumlageret eller skum madresser så kommer der en hel masse frem og mon ikke der ligger noget i nærheden af dig

Har lige set der ligger én i århus, og vi skal alligevel til Ikea i århus. Så det passer jo fint.

Så vi kigger først i ikea og ellers kører vi omkring skum butikken

Anmeld

23. februar 2012

Victoriasmor88

Maja_4000 skriver:

Vores er en kvadratisk madras som kan foldes sammen .. Ligesom dem de sælger i "almindelig" madras-størrelse i f.eks. Føtex .. Dem der kan foldes sammen til en puf .. Gav det mening ?

Den er fra babysam , men de forhandler dem vidst ikke mere :/

Den du snakker om fra babysam har jeg næsten lige købt, så jeg tror da stadig at de har den  

Anmeld

23. februar 2012

Janni.

Prinsesse2ben skriver:

Den du snakker om fra babysam har jeg næsten lige købt, så jeg tror da stadig at de har den  

Kan du huske en cirka pris?

Anmeld

23. februar 2012

Victoriasmor88

Janni. skriver:

Kan du huske en cirka pris?

ja 250 kr Den er bare så lækker, vi bruger den i stuen da vi har trægulv, og så med hendes legetæppe over

Anmeld

24. februar 2012

Maja_4000

Prinsesse2ben skriver:

I "vores" Babysam har de dem ikke længere i kvadratisk .. Kun i tremmesengs-størrelse

Anmeld

24. februar 2012

Victoriasmor88

Maja_4000 skriver:

I "vores" Babysam har de dem ikke længere i kvadratisk .. Kun i tremmesengs-størrelse

Det var ellers en skam Nu ved jeg ikke hvor din babysam ligger, men jeg har købt min i Odense, og jeg ved at de også har dem i Svendborg 

Anmeld

24. februar 2012

Den lykkelige

Vi har lavet det pudehjørne der er billed af..
Vi købte bare de der slags puffer som er i 3 lag.. så den kan foldes ud til madras.. altså det er en skummadras der er i..
Vi fik så ny seng deromkring og brugte så topmadrassen og lagde ovenpå.. ogå købte jeg stof og syede til og lagde over..
Vi købte dem i Føtex engang de havde dem på tilbud.. men kan fåes i Jysk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.