Jer der har lavet pudehjørne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Janni.

Maja_4000 skriver:

Vores er en kvadratisk madras som kan foldes sammen .. Ligesom dem de sælger i "almindelig" madras-størrelse i f.eks. Føtex .. Dem der kan foldes sammen til en puf .. Gav det mening ?

Den er fra babysam , men de forhandler dem vidst ikke mere :/

Lige netop noget i den stil jeg søgte, øv de ikke sælger den mere

Nå men kreativ som jeg er, så finder jeg da bare en anden løsning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Janni.

Fenja09 skriver:

Du kan købe skummadrasser efter mål i Idea Skum. Og priserne er ikke overvældende. Måske det var en idé

/Fenja

Det var måske en idé, det vil jeg da lige undersøge nærmere.

Tak for dit svar.

Anmeld

23. februar 2012

Mette.

Janni. skriver:

.... hvor har i købt madrassen henne? Jeg leder lidt efter en fiks løsning til drengens værelse, men kan ikke rigtig finde en madras.

Jeg har købt min hos Skumhuset i Århus - der kan du vælge mellem mange kvaliter og tykkelser og kan få dem lavet i mål og facon som du ønsker.
Her er et billede af vores.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. februar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt
Janni. skriver:

Lige netop noget i den stil jeg søgte, øv de ikke sælger den mere

Nå men kreativ som jeg er, så finder jeg da bare en anden løsning

Jeg så den der madras der kan foldes sammen og er kvadratisk i babysam, ved rosengårdcenteret i odense, her for et par dage siden... (Kan desværre ikke huske hvad den kostede)

Anmeld

23. februar 2012

Fenja09

Janni. skriver:

Det var måske en idé, det vil jeg da lige undersøge nærmere.

Tak for dit svar.

Det skader i hvert fald ikke at kigge - ved selvfølgelig ikke om butikken ligger i dit nærområde, men vi har i hvert fald før købt skummadrasser derinde og har været ganske tilfreds 

Anmeld

23. februar 2012

Janni.

Mette. skriver:

Jeg har købt min hos Skumhuset i Århus - der kan du vælge mellem mange kvaliter og tykkelser og kan få dem lavet i mål og facon som du ønsker.

Åh hvor er det fedt!

Anmeld

23. februar 2012

Janni.

Fenja09 skriver:

Det skader i hvert fald ikke at kigge - ved selvfølgelig ikke om butikken ligger i dit nærområde, men vi har i hvert fald før købt skummadrasser derinde og har været ganske tilfreds 

Ved heller ikke lige hvor butikken ligger, det må jeg lige se nærmere på når Silas er puttet.

Anmeld

23. februar 2012

Janni.

Ravnholt skriver:

Jeg så den der madras der kan foldes sammen og er kvadratisk i babysam, ved rosengårdcenteret i odense, her for et par dage siden... (Kan desværre ikke huske hvad den kostede)

Vi har en babysam i vejle, kan være jeg er heldig

Anmeld

23. februar 2012

Fenja09

Janni. skriver:

Ved heller ikke lige hvor butikken ligger, det må jeg lige se nærmere på når Silas er puttet.

Jeg ved den ligger i Aalborg og så mener jeg også at den ligger i Kolding og Vejle, men ja du må lige kigge på det når du får tid

Anmeld

23. februar 2012

bullerbassen

Mette. skriver:

Ej fedt hjørne , er vild med den Wall stickers  Den er fed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.