forstår ikke en brik !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2012

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

man skal jo have ægløsning for at kunne blive gravid?=)

og den kan jo godt være lidt forsinket efter en fødsel....

tager du ÆL test?

nej, for der står jo på pakkerne at de mest er pålidelige hvis ens cyklus er stabil  og det er min desværre langt fra ..

& så koster de digitale en hulens masse knaster  & de andre man ligesom skal bedrømme stegernerne på er bare ikke altid lige helt lette... mere eller mindre har vi jo bare hygget hver 2 dag, og taget den derfra, men at der intet er sket, synes jeg er underligt :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Valle81

Hejsa,

Jamen jeg fik mit første barn i 2004, jeg var alene med hende og mødte min mand i efteråret 2008, i foråret 2009 var jeg gravid. Vi prøvede i en to måneder og så var den der. Mistede dog i uge 8, men blev gravid med et samme. Havde ikke en mens i mellem og fik en skøn dreng, Anton. Da anton var 3 mdr gammel stod jeg med en positiv test igen, kke planlagt, men beholde og Arthur kom til verdenen.

S jeg har utrolig let ved at blie gravid og ved mig har det passet, jeg har meget let ved at ved at blive gravid, når min krop lige har haft hormonerne i sig:0)

Krydser for at i snart har en positiv test.

Christna

Anmeld

23. februar 2012

Kofoed.

Du kan købe 5 æl test for under 50 kr i bilka, derudover har mange internet sider dem billigt. Men kan ikke hjælper dig med dine spørgsmål ellers.

Anmeld

23. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

God , aften piger. Jeg har hørt en lille fugl synge højt om at man har nemmere ved at blive gravid efter en fødsel, pga hormonerne i kroppen. Mig og min kæreste er enige om at vores små skal komme trip , trap og så er det slut med flere børn. Men det er nu 7 måneder siden vores første kom til verden , og jeg er ENDNU ikke blevet gravid ? .. derimod er jeg ret bekymret over det , da jeg ellers tidliger har haft meget nemt ved at blive gravid , 2 gange på et halvt år - dog uønsket og begge gange mens jeg var på mini piller , og fik foretaget en abort. & så blev vors lykkebarn her lavet 2 måneder efter spiralen blev fjernet.. så nu undre det os meget at jeg endnu ikk er blevet gravid :s 7 måneder !! ved godt det ik lige bare er sådan at gå hen og blive det - men altså, nu har jeg ellers haft meget nemt ved det , og forstår det ikke ? og slet ikke når rygterne taler for det er nemmest efter en fødsel !:s

udover det, er min mens cyklus fuldstædnig rodet sammen efter denne fødsel, men fik da afvide a egen læge det ingen betydning har for ÆL - synes det meget underligt !!!

hilsn den forvirrende som lige er blevet mor, og planlægger endnu en.

måske har din krop bare lige haft brug for at hele, da det ikke er alles livmoder der kan klare 2 graviditeter så hurtigt efter hinanden... Håber snart der kommer to streger til dig

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hejsa,

Jamen jeg fik mit første barn i 2004, jeg var alene med hende og mødte min mand i efteråret 2008, i foråret 2009 var jeg gravid. Vi prøvede i en to måneder og så var den der. Mistede dog i uge 8, men blev gravid med et samme. Havde ikke en mens i mellem og fik en skøn dreng, Anton. Da anton var 3 mdr gammel stod jeg med en positiv test igen, kke planlagt, men beholde og Arthur kom til verdenen.

S jeg har utrolig let ved at blie gravid og ved mig har det passet, jeg har meget let ved at ved at blive gravid, når min krop lige har haft hormonerne i sig:0)

Krydser for at i snart har en positiv test.

Christna

ja det må man vel nok sige.. det ville være synd at sige du ik havde.  ja, jeg troed jo også jeg havde meget let ved det, det jo gået så hurtigt med det første barn. Men måske har det bare været ret hårdt for min krop .. men kan være jeg stod med 2 fine streger i næste måned.. hihi ville være en dejlig gave -

. Men tak fordi du smed en besked ind og læste med

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Du kan købe 5 æl test for under 50 kr i bilka, derudover har mange internet sider dem billigt. Men kan ikke hjælper dig med dine spørgsmål ellers.

osse helt i orden, det bare rart du kunne give mig disse oplysninger du lige kom med

.. det er jo i sig selv en glædelig hjælp  Men jeg gir det lige en måned mere, begyndte at bløde igår ...

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

HopinWishin skriver:

man skal jo have ægløsning for at kunne blive gravid?=)

og den kan jo godt være lidt forsinket efter en fødsel....

tager du ÆL test?

Jo ÆL'en skal være der.. men burde jeg da næsten også have haft siden fødslen

? men der er ikke sket noget?! begyndte at bløde igår, lige 7 dage før tid... sådan har min cyklus været hele vejen igennem siden jeg lå på sygehuset, nogen gange kortere end andre , det noget værre roderi, så jeg kan ikke engang sætte mig ned og beregne min cyklus fordi den kommer og går som det passer den ...

Anmeld

23. februar 2012

Muffinmus

Jamen hvis din cyklus er rodet er det ikke sikkert du har æl...det ser man jo tit ved en rodet cyklus...og uden æl, ingen baby.

Så du skal jo først sikre dig cyklus er stabil og giver æl:-)

Har stemt blankt da dine muligehder er meget begrænsede.

For vi smed gummiet da han var 7 mdr, blev gravid da han var lige unde et år, mistede i en SA,men 4 uger snere stod jeg med endnu en positiv test og lillesøster i maven. Det var lige omkring hans 1 års fødselsdag.

Min cyklus var nogenlunde stabil og derfor havde jeg æl...

Anmeld

24. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det tog 1 mdr. at blive gravid 2. gang og der er 17 mdr. imellem vores dreng og pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.