forstår ikke en brik !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvor hurtige blev du gravid efter en fødsel?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.326 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. februar 2012

Anonym trådstarter

God , aften piger. Jeg har hørt en lille fugl synge højt om at man har nemmere ved at blive gravid efter en fødsel, pga hormonerne i kroppen. Mig og min kæreste er enige om at vores små skal komme trip , trap og så er det slut med flere børn. Men det er nu 7 måneder siden vores første kom til verden , og jeg er ENDNU ikke blevet gravid ? .. derimod er jeg ret bekymret over det , da jeg ellers tidliger har haft meget nemt ved at blive gravid , 2 gange på et halvt år - dog uønsket og begge gange mens jeg var på mini piller , og fik foretaget en abort. & så blev vors lykkebarn her lavet 2 måneder efter spiralen blev fjernet.. så nu undre det os meget at jeg endnu ikk er blevet gravid :s 7 måneder !! ved godt det ik lige bare er sådan at gå hen og blive det - men altså, nu har jeg ellers haft meget nemt ved det , og forstår det ikke ? og slet ikke når rygterne taler for det er nemmest efter en fødsel !:s

udover det, er min mens cyklus fuldstædnig rodet sammen efter denne fødsel, men fik da afvide a egen læge det ingen betydning har for ÆL - synes det meget underligt !!!

hilsn den forvirrende som lige er blevet mor, og planlægger endnu en.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2012

Anonym trådstarter

.suk lader til jeg ingen hjælp kan hente ind her .. ingen stemmer hellere!

men i skal ha tak for kigget

Anmeld

23. februar 2012

LR85

Tror det er en myte, desværre. 

Det tog os et år a få den første og en måned med nummer 2. Men har også hørt det ske omvendt tit. 

Din krop har været igennem lidt, hva med a give den en chance for a restituere sig selv og blive helt klar?

I skal nok nå det og det kommer når kroppen er klar

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

Tror det er en myte, desværre. 

Det tog os et år a få den første og en måned med nummer 2. Men har også hørt det ske omvendt tit. 

Din krop har været igennem lidt, hva med a give den en chance for a restituere sig selv og blive helt klar?

I skal nok nå det og det kommer når kroppen er klar

..tja , du har vel nok ret  til det hele .. det heller ik fordi det haser som sådan, undrede mig bare over der endnu ik er sket noget ..

men du skal have tusind tak for kigger & svaret .

Anmeld

23. februar 2012

Mira0911

8 måneder tog det os om at blive gravid anden gang! 

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

8 måneder tog det os om at blive gravid anden gang! 

Jabadabaduu ! så er jeg ikke den eneste der er lidt længe om det 2 gang!

må jeg spørge dig om, din Cyklus havde fundet sig selv kort tid efter fødslen? eller var den os fucked ligesom min?

Anmeld

23. februar 2012

Mira0911

Anonym skriver:

Jabadabaduu ! så er jeg ikke den eneste der er lidt længe om det 2 gang!

må jeg spørge dig om, din Cyklus havde fundet sig selv kort tid efter fødslen? eller var den os fucked ligesom min?

Der gik hvert fald 1 år før den var regelmæssig... 

Anmeld

23. februar 2012

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Der gik hvert fald 1 år før den var regelmæssig... 

dejligt, ja dejligt er det ikke for nogen af os . Men jeg er ikke mutters alene med det !

. Nu vil jeg triller glad i seng, og du må sove godt når du når dertil. mange tak for kigget og ikke mindst dine guld svar.

Anmeld

23. februar 2012

Mira0911

Anonym skriver:

dejligt, ja dejligt er det ikke for nogen af os . Men jeg er ikke mutters alene med det !

. Nu vil jeg triller glad i seng, og du må sove godt når du når dertil. mange tak for kigget og ikke mindst dine guld svar.

Det er jo altid rart at vide at man ikke er alene i den båd...  

Det var da så lidt - Skulle det være en anden gang... 

Triller nu ikke for hurtigt, det kan ende med blå mærker... 

Du må også sove godt... 

Anmeld

23. februar 2012

HopinWishin

man skal jo have ægløsning for at kunne blive gravid?=)

og den kan jo godt være lidt forsinket efter en fødsel....

tager du ÆL test?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.