God , aften piger. Jeg har hørt en lille fugl synge højt om at man har nemmere ved at blive gravid efter en fødsel, pga hormonerne i kroppen. Mig og min kæreste er enige om at vores små skal komme trip , trap og så er det slut med flere børn. Men det er nu 7 måneder siden vores første kom til verden , og jeg er ENDNU ikke blevet gravid ? .. derimod er jeg ret bekymret over det , da jeg ellers tidliger har haft meget nemt ved at blive gravid , 2 gange på et halvt år - dog uønsket og begge gange mens jeg var på mini piller , og fik foretaget en abort. & så blev vors lykkebarn her lavet 2 måneder efter spiralen blev fjernet.. så nu undre det os meget at jeg endnu ikk er blevet gravid :s 7 måneder !! ved godt det ik lige bare er sådan at gå hen og blive det - men altså, nu har jeg ellers haft meget nemt ved det , og forstår det ikke ? og slet ikke når rygterne taler for det er nemmest efter en fødsel !:s
udover det, er min mens cyklus fuldstædnig rodet sammen efter denne fødsel, men fik da afvide a egen læge det ingen betydning har for ÆL - synes det meget underligt !!!
hilsn den forvirrende som lige er blevet mor, og planlægger endnu en.
Anmeld